Letošní nadílka na Velikonoce

Letošní nadílka na Velikonoce

31. 3. 2015

Dlouho jsem nemohla přijít na to, do které rubriky vložit něco mého.

Nenosím outfity, jen se snažím nevypadat jako hastroš, modelka jsem nebyla ani za mlada. A dnes mě inspiroval příspěvek o střapatých vajíčkách.

Moje jsou uhlazenější, ze slepičích skořápek, včelího vosku a bílé voskové pastelky.

Podívejte se.

Velikonoce
Hodnocení:
(0 b. / 0 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Jana Slavíková
Evo, stačí do vyhledávače na netu zadat "vrtané kraslice" a vyskočí vám spousta odkazů. Podívejte se. Hezké Velikonoce.
Eva Mužíková
Jani, to je nádhera... nikdy jsem takovou techniku neviděla
VANDA Blaškovič
Děkuji za info. 50% je vlastně náhoda, ale 10% to je již úspěch. Gratuluji. Jste moc šikovná. Veselé Velikonoce!
Jana Slavíková
Jak kdy. Záleží na kvalitě skořápky a pevné ruce. Když jsem začínala s tím kulatým pilníkem - i 50 %. Dnes tak 10 %. A nejrizikovější je to první píchnutí jehlou.
VANDA Blaškovič
Teda, to je křehounká práce! Zajímalo by mne, paní Slavíková, jaké asi % praskne skorápek při vrtání? Opravdu krásné...
Jana Slavíková
Dírky dnes vrtám malou tzv. hobby vrtačkou. Když jsem začínala, používala jsem kulatý pilník a přístrojek na manikuru na dvě tužkové baterie. Nejdřív napíchnu dírku silnou injekční jehlou (jsou tvrdé a mají seříznutou špičku), pak dírku zvětším užším vrtáčkem, pak širším, potom v roztoku sava se skořápky zbaví vnitřní blanky a pak už jen kahánek, vosk s bílou voskovou pastelkou a špendlíková hlavička.
Marie Magdalena Klosová
Opravdu něžná krása,téměř panenská.Obdivuji trpělivost a zručnost.
Zoja Sedláčková