On-line servis
Na základě Vámi zaslaných podkladů zajistíme veškeré kroky potřebné k převodu Vaší nemovitosti.
Zejména zajistíme vypracování potřebné smluvní dokumentace, nutné pro převod Vaší nemovitosti a
úschovu kupní ceny. Při využití balíčku ONLINE se předpokládá, že již máte jisté zkušenosti s
převody nemovitostí a jste schopni si zajistit většinu souvisejících úkonů sami. Oba účastníci
transakce by měli být dohodnuti na všech obchodních podmínkách a potřebují se pouze stručně seznámit
s průběhem obchodní transakce a mít k dispozici relevantní profesionálně připravené smlouvy, které
převod bezpečně zajistí. V rámci balíčku ONLINE Vám zajistíme vypracování veškeré potřebné smluvní
dokumentace, tedy zejména smlouvy o smlouvě budoucí kupní, kupní smlouvy nebo darovací smlouvy,
návrhu na vklad vlastnického práva do katastru nemovitostí, v případě družstevního bytu dohodu o
převodu členských práv a povinností, nebo jiné potřebné dokumenty. Na vyžádání sestavíme také časový
harmonogram průběhu transakce včetně upozorněním na jednotlivé úkony, které je potřebné v daném
okamžiku učinit. Potřebné smlouvy jsou vypracovány na základě Vámi dodaných podkladů a informací a
zaslány v co nejkratším možném termínu. Předání informací a podkladů potřebných pro realizaci
transakce, stejně jako následné zaslání dokumentů naším konzultantem probíhá formou e-mailu. V
případě potřeby je ovšem možno telefonicky kontaktovat našeho konzultanta, se kterým můžete podmínky
převodu upřesnit.
Komplet servis
Balíček KOMPLET zahrnuje komplexní služby související s převody nemovitostí. V rámci balíčku KOMPLET
si sami zajistíme potřebné podklady, provedeme kontrolu dodaných podkladů, zajistíme potřebnou
smluvní dokumentaci, zajistíme úschovu kupní ceny, zprostředkujeme osobní jednání zúčastněných stran
v naší kanceláři nebo na jiném domluveném místě, provedeme účastníky celým procesem a budeme
koordinovat jednotlivé kroky samotného převodu, podpisy potřebných smluv, předání nemovitosti apod.
V rámci balíčku KOMPLET také poskytujeme související administrativní služby spočívající například v
zajištění nezbytných dokumentů či podání těchto dokumentů na příslušné úřady. Při využití balíčku
KOMPLET se předpokládá, že se nechcete o nic starat. Postaráme se o Vaší transakci od začátku do
konce. Nemusíte obcházet jednotlivé úřady pro získání veškerých potřebných podkladů a podání návrhů.
Nemusíte vymýšlet složité konstrukce tak, aby si účastníci převodu vzájemně vyšli vstříc. Sestavíme
Vám průběh transakce tak, aby obě strany převodu měly vše bezpečně a řádně zajištěno a tyto navržené
podmínky s oběma stranami projednáme a dohodneme. Všichni zúčastnění budou detailně seznámeni s
průběhem obchodní transakce. Připravíme Vám seznam všech nezbytných úkonů transakce, včetně termínů
a lhůt k jejich splnění a zároveň Vám v maximální možné míře s těmito úkony pomůžeme, případně je za
Vás zajistíme. V rámci balíčku KOMPLET Vám na základě telefonické a e-mailové komunikace zjistíme
veškeré dostupné informace, na základě kterých zkompletujeme nezbytné podklady pro realizaci
transakce, pokud tyto nemáte k dispozici. Zprostředkujeme setkání zúčastněných stran v kanceláři, na
kterém se projednají navržené podmínky, včetně projednání námi dodaných smluv, které budou mít k
dispozici pochopitelně všichni účastníci s dostatečným předstihem tak, aby ke smlouvám mohli
vyjádřit své připomínky. Dohodneme následující postup převodu a sjednáme termín a místo podpisu
potřebné smluvní dokumentace. Poté zajistíme podání smluv příslušnéhmu úřadu. Následně kontrolujeme
a za klienty hlídáme další průběh transakce, v případě zájmu klienta se zúčastníme předání
nemovitosti, ohlídáme průběh řízení na Katastrálním úřadě apod. Samozřejmostí je advokátní úschova
kupní ceny. Po převodu nemovitosti pomůžeme s vyhotovením daňového přiznání.
Věřitelům zajistíme kompletní správu jejich pohledávek za dlužníky, zejména pak:
- právní posouzení pohledávky z hlediska jejího vzniku a trvání
- právní posouzení zajištění pohledávky (pokud je to možné, navržení způsobu dozajištění)
- návrh co nejefektivnějšího postupu při vymáhání pohledávky
- příprava veškerých potřebných dokumentů v rámci procesu vymáhání pohledávky (žaloba, exekuční
návrh, smlouvy o postoupení pohledávky apod.)
- zastoupení při soudních jednáních
- zastoupení v rámci exekučního řízení
- komunikace s dlužníky, dojednání podmínek mimosoudního řešení pohledávky, sepsání potřebné
smluvní dokumentace
- uplatnění pohledávek v rámci insolvenčního řízení (přihlášení pohledávky do probíhajícího
insolvenčního řízení, podání věřitelského insolvenčního návrhu, zastoupení v insolvenčním
řízení, komunikace s insolvenčními správci)
Klientům dále nabízíme komplexní služby v oblasti posuzování pohledávek před jejich nákupem. Zejména
se jedná o následující úkony:
- posouzení pohledávky z hlediska jejího vzniku a trvání (s ohledem na možné promlčení pohledávky
apod.)
- posouzení zajištění pohledávky z hlediska jeho platnosti a pořadí uspokojení
- definování případných právních rizik pohledávky
- příprava potřebné smluvní dokumentace k odkupu pohledávek, zejména smlouvy o postoupení,
souhlasného prohlášení o změně v osobě zástavního věřitele atd.), případně revize smluvní
dokumentace poskytnuté postupitelem
- návrh nejefektivnějšího způsobu vymáhání pohledávek
Součástí našich právních služeb klientům je i právní posouzení a zajištění jejich investičních
možností, zejména v následujících oblastech:
Developerské projekty
- posouzení veškerých právních aspektů před realizací nového developerského projektu
- definování rizik a posouzení právního nastavení v případě odkupu/ vstupu do již probíhajícího
projektu
Úvěrové financování
- příprava úvěrových smluv
- nastavení optimálního zajištění úvěru
- příprava smluvní dokumentace k zajištění úvěru
- posouzení případných právních rizik spojených se zajištěním (z hlediska možnosti jeho budoucí
realizace)
Naše advokátní kancelář nabízí svým klientům komplexní právní poradenství v rámci pracovně právních
vztahů, zejménapak následující:
- příprava pracovních smluv
- poradenství v otázce ukončení pracovního poměru vč. přípravy příslušných dokumentů
- posouzení oprávněnosti ukončení pracovního poměru
- příprava a zpracování pracovních řádů a vnitřních předpisů zaměstnavatele
- zastupování při pracovněprávních sporech
Pro své klienty zajišťujeme zastoupení ve všech řízeních před soudy i správními úřady.
Zejména pak ve věcech občanskoprávních, obchodněprávních, trestněprávních, dále v rámci exekučního a
insolvenčního řízení.
Přebíráme též zastoupení našich klientů v řízeních před správními orgány, zejména katastrálními
úřady, stavebními úřady, ve věcech zápisů do obchodního rejstříku apod.
Klientům nabízíme právní poradenství a zastoupení především v otázkách
- rozvodu manželství a s tím související problematiky svěření nezletilých dětí do péče
- smluvní úpravy společného jmění manželů, předmanželské smlouvy
- problematiky vyživovací povinnosti vůči nezletilým dětem a mezi manželi navzájem