Proč nemám rád značku BMW

Proč nemám rád značku BMW

1. 10. 2014

Přilepí se za vás, a i když nejedete nijak pomalu, líže vám zadní nárazník. Každých pět vteřin vykukuje do levého jízdního pruhu, jestli není možné předjet. Jakmile je na okamžik „vzduch čistý“, ukázkovou myškou se zařadí před váš – v té chvíli už prudce brzdící vůz (aby se tam ten blbec vešel) – a brousí si zuby na dalšího nešťastníka.

Nemusím se snad ani dívat, co je to za auto. Moje dlouholetá zkušenost praví, že bavorák (tedy BMW), pokud možno se začerněnými skly, aby nebylo vidět dovnitř. Nejméně dvou a půl litr a čím je otřískanější, tím také nebezpečnější.

O víkendu se mi to stalo snad popadesáté. A znovu jsem si tak potvrdil, že nemám rád bavorskou automobilovou značku BMW. Je to postrach silnic a možná by se měla prodávat na zbrojní pas.

Já vím, že ta značka za to nemůže. Rozumím, že vinen není vůz, ale trouba, který usedne za jeho volant. Nicméně nikdo mi nevymluví, že obliba BMW mezi piráty silnic je násobně větší, než u jiných značek.

Čím to je? Že by byl bavorák symbolem síly, arogance a bezohlednosti? To zcela jistě nikdy nebylo záměrem konstruktérů z Mnichova a ani si to nezaslouží. Automobilka produkuje rychlé, kvalitní luxusní vozy, které patří k nejlepším na světě.

Ale možná právě tím jsou lákavější pro motoristické exhibicionisty. Když se pak ocitnou za volantem takové rakety, chovají se jako šílenci smyslů zbavení.

Všichni z cesty, mají BMW. Kdo je víc!

 

P.S.: Omlouvám se všem slušným řidičům vozů BMW

řidiči
Autor: Redakce
Hodnocení:
(0 b. / 0 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit


Zpět na homepage

Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.

Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to:

  • Váš nejnovější článek
  • Nejnovější komentáře k vašim článkům
  • Nové vzkazy od přátel
  • Nové žádosti o přátelství
Přihlásit se

JSTE TU POPRVÉ?
Přečtěte si, co všechno
portál i60 nabízí
.

Aktuální soutěže
FOTOSOUTĚŽ "Snímky roku"

Soutěž je určena pro registrované čtenáře portálu i60, kteří mají profil založen na své pravé jméno (fotografie vložené z profilů s neúplným jménem, přezdívkou či nickem budou ze soutěže vyřazeny). Podmínkou soutěže je vložení výhradně autorských fotografií (na šířku) o velikosti 800 - 3000 kB. Každý soutěžící může vložit do soutěže sérii snímků které zachycují čtyři roční období. Zatímco snímky jara, léta a podzimu musí být pořízeny v letošním roce, snímky zimy budou samozřejmě z té uplynulé.

U každé fotografie musí být uveden název, ideálně tedy, co snímek zachycuje. Redakce z fotosoutěže vybere nejkrásnější a technicky nejzdařilejší fotografie do kalendáře na rok 2026, přičemž si vyhrazuje právo doplnit snímky ze soutěže o vybrané fotografie vložené do sekce Foto dne. Body přidělované jednotlivým snímkům jsou pouze orientační, tzn. nebudou rozhodovat o vítězích fotosoutěže.

POZOR, soutěž je časově omezena, fotografie můžete vkládat od tohoto okamžiku na tomto místě nejpozději do 5. listopadu 2025.

Kvíz i60 - 43. týden

Čtete hodně? Opravdu? Tak to asi nebudete mít problém s vědomostníém kvízem, který se tento týden bude věnovat české i zahraniční literatuře.

AKTUÁLNÍ ANKETA

Kolikrát týdně zařazujete do svého jídelníčku maso?

Téměř denně

19%

Dva až třikrát týdně

21%

Jednou, dvakrát týdně

20%

Jen výjimečně

21%

Nikdy, maso nejím

19%