Zloduch bankomat
Ilustrační foto: pixabay.com

Zloduch bankomat

24. 9. 2016

Měli jsme auto v servisu. Když bylo hotové, zavolali nám, abychom si ráno přijeli. Ale penízky hezky na dřevo. Pod slamníkem je nemáme a tak jsme se vydali vycucnout bankomat. Jediný v blízkém okolí a ještě patřící jinému peněžnímu ústavu, než máme účet.

Postup byl stejný jako vždy, karta-PIN-částka-ano,stvrzenku -… a tady nastal nečekaný obrat. Tím celý postup skončil, kouzelná vrátka se neotevřela. Na obrazovce naskočilo „Bankomat je dočasně mimo provoz“ a šlus. To by nebylo tak hrozné, kdybychom po příchodu domů nezjistili, že se nám částka odečetla z účtu, a my přitom máme prázdné dlaně i peněženku.

Nastalo telefonování na Nonstop servisní služby. Nejprve do banky, které bankomat patří. Tam nám oznámili, že jim to je sice líto, ale že si musíme vyreklamovat u své banky. U naší banky, jsme se dozvěděli, že operátoři jsou zaneprázdněni hovory ostatních zákazníků, i když jsme volali po 19té hodině. Zřejmě se porouchalo kde co….

Po delší době jsme získali informaci, že musíme sepsat reklamaci druhý den na pobočce. Nedalo nám to a k bankomatu jsme se vypravili ještě jednou. Narazili jsme tam na pána, který stejným manévrem přišel o slušnou sumu. Jelikož se bankomat nadále tvářil, jako že je plně funkční a spořitelna se neměla k tomu, aby na místo vyslala službu, která by bankomat vypnula a zabránila dalšímu problému, společně jsme se rozhodli zavolat 158.

Netrvalo to dlouho a auto přijelo. Když jsme vypověděli co a jak, volali na operační a žádali instrukce, co mají dělat. Nějak i zjišťovali, zda není do bankomatu namontované nějaké zařízení a snažili se udělat maximum. Měli i připravenou ceduli, že je bankomat mimo provoz. Tu jim však někdo jim nadřízený neschválil na bankomat pověsit, že to je záležitost spořitelny. 

Možná, že zítra ráno už bude bankomat rozmlácený. A já jdu podat do banky reklamaci. Nechci se ani zabývat myšlenkou, že by to nedopadlo a nebudu ani přemýšlet o tom kde po dobu 30ti dnů těch našich pár drobných bude uloženo, a že asi nejsme sami.

 

 

 

peníze
Hodnocení:
(5 b. / 6 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Jana Baloušková
Od počátku éry bankomatů jsem na ně zanevřela. Moji kolegové si ode mě stále půjčovali menší částky na přežití, protože jim bankomat nefungoval. Dokonce Věruška v Dejvicích padla na bankomat se zařízením na ofocení pin a vybrali jí 60 000. To bylo pláče. Někteří jezdili autem vybírat peníze. U nás vídám frontu, jak na pomeranče za komunismu, u bankomatu Č. Spořitelny. Stále se mi někdo diví, že nemám kartu a moje osobní bankéřka mi jí stále nutí. Vyberu důchod na poště a v peněžence mám jen to nejnutnější. Kartu mi nikdo neukradne a nic z ní nevybere.
Eva Balúchová
Až dnes jsem se dostala k přečtení článku a už vím,že to dobře dopadlo.
Jaroslava Handlová
Výborně! Helenko, důvod k oslavě - spravedlnost zvítězila!
Helena Votíková
Hurá,hurá,hurá penízky se vrátily.
Alena Tollarová
Peníze z bankomatu snad ani vybrat neumím, a tudíž nevím, jak se má člověk v popsaném případu zachovat. Jsem zvědavá na výsledek.
Hana Práglová
Jo,to musela být nervní situace """Já onehdy vybírala peníze.Nikdy jsem dosud neměla žádný problém.Ale vše je někdy poprvé.A já neustále dávala pin,který byl pořád špatný.Po delší době jsem si uvědomila,že nedávám pin ke kartě,ale kód k otvírání domovních dvěří,Takže i toto je zkušenost!!!:)
Lenka Hudečková
Mně se to naštěstí ještě nestalo, ale byla jsem svědkem toho, jak paní si vybrala 4000 Kč a bankomat jí nic nedal - šla to řešit do spořky, která byla otevřená /a bankomat je v její chodbě/. Peníze po sepsání asi reklamace, paní spořitelna vydala...
Helena Votíková
Taky doufám, že to dobře dopadne. Určitě dám zprávu. Tu policii jsme volali i kvůli záznamu, kdyby nám banka nevěřila.
Ilona Erika Kolář
To se občas stává, je to jenom stroj. Pokud vím, tak banka v takovýchto případech vždy vychází vstříc a reklamacemi není žádný problém.
Hana Rypáčková
Ano, souhlasím. Policie pomáhá a chrání...Požívám ho hodně, nabíjím mobil známým a nerada bych něco podobného zažívala...

Zpět na homepage Zpět na článek

Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.

Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to:

  • Váš nejnovější článek
  • Nejnovější komentáře k vašim článkům
  • Nové vzkazy od přátel
  • Nové žádosti o přátelství
Přihlásit se

JSTE TU POPRVÉ?
Přečtěte si, co všechno
portál i60 nabízí
.