Nejtěžší úkol? Reklama cílená na seniory
Ilustrační foto: ingimage.com

Nejtěžší úkol? Reklama cílená na seniory

9. 10. 2017

Víte, co je noční můrou pro tvůrce reklam? Zadání vytvořit reklamu zaměřenou na seniory. Většinou to dopadá velkým průšvihem na hraně trapnosti. Proč je to tak těžké?

aktivní senioři reklama
Hodnocení:
(5 b. / 8 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Dana Puchalská
Ano reklama je mor. Ale vzpomenu si vždy na dobu, kdy jsem jezdila do okolí Karlových Varů a to byl ještě hluboký komunismus. A tam jsme v televizi koukali na ty německé reklamy a moc se nám líbili. Ale ještě jsme nikdo netušil, že tenhle fenomén vtrhne i k nám a že nám to skutečně poleze na nervy. Asi taky patřím do té páté skupiny.
Eva Palme
Pocit. že reklamy jsou vesměs přihlouplé a navíc zavádějící až lživé je myslím na místě. Otravné a nekutečně dlouhé!
Alena Várošová
Nesnáším reklamy v jakékoliv podobě.
Zdenka Jírová
Kdysi dávno - pamětníci si vzpomenou, bývaly v kině přestávky. Roznášely se bonbóny nanuk nebo limonáda. Televizní reklamy prožívám podobně: udělám si čaj, vyluštím křížovku, stihnu se i osprchovat, dám večeři svým kočičkám. Přepínat nemá cenu, je na všech stanicích ve stejnou dobu. Jen ztlumím zvuk.
Oldřich Čepelka
S paní Ježkovou tvořím pátou skupinu!
Eva Mužíková
Miluše B. to napsala i za mne... Kohák, Trojan, Bartoška s kocourem.. to se i pobavím. Na TV KOUKÁM, při reklamách si beru rozdělanou křížovku, nepřepínám , jen tím směrem vypnu mozek... Skotačícímu seniorskému páru mezi vlnami nezávidím, o seniorku sjíždějící dětskou skluzavku se neobávám, jen si myslím své.
Libuše Křapová
A taky už vím na co se zeptám v nejbližší otázce den. Pokud se mi podaří vydržet do půlnoci a někdo mne nepředběhne. Zeptám se, jak na vás působí poslední dobou masivní, invazivní, nekonečně vtěrná a trapná reklama na pojištění pohřbu. Pokud se to jmenuje jinak, omlouvám se, nevím, protože od ní prchám ještě rychleji, než od těch dříve jmenovaných. A nepojistím se, i kdyby to mělo být natruc. Moje smrt, moje starost.
Hana Rypáčková
Nekoukám ma telku,neklikám na reklamy a típnu je , když vyskočí samy, letáky ve schránce nemám.Thymolinové úsměvy na článcích redakce neobdivuji.Jsem ráda, že se stýkám s normálními přáteli a ne s Barbínami a Kenem.
Dana Tomanová
Máte pravdu, paní Macháčková, říká se, že čím blbější reklama, tím má větší úspěch :-))) a reklama s Jiřím Bartoškou typu koupit grilovací koření...no, to jsem zvědavá, kdy se ozvou ochránci přírody a nazvou ji týráním zvířat :-))...vagínu též posílám do všech lovišť, ta se předhání s Alzákem. Většinou bývají pěkné reklamy na drahé vozy a nebo Mattoni....i reklama se řídí heslem "oko nakupuje" a podle toho i vypadá.
Jana Šenbergerová
Plně souhlasím s názorem vyjádřeným v předposledním odstaci, i když mě reklamy zas až tak nezajímají jako obchodní záležitost, spíše umělecká.

Zpět na homepage Zpět na článek

Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.

Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to:

  • Váš nejnovější článek
  • Nejnovější komentáře k vašim článkům
  • Nové vzkazy od přátel
  • Nové žádosti o přátelství
Přihlásit se

JSTE TU POPRVÉ?
Přečtěte si, co všechno
portál i60 nabízí
.

Aktuální soutěže
Kvíz i60 - 18. týden

Od 5. dubna se otevřely dveře pro návštěvníky hradů a zámků ve správě Národního památkového ústavu. Tématem vědomostního kvízu tohoto týdne budou právě státní hrady a zámky.

AKTUÁLNÍ ANKETA

Co vás nejvíce "nabíjí"?

Výlet do jarní přírody

21%

Setkání s přáteli

20%

Kontakt s rodinou

21%

Knihy

19%

Vitamíny

19%