Elena Valeriánová
17.7.2020 15:27
Abych pravdu řekla, začínám mít strach jezdit vlakem. A to nejen kvůli nehodám, je až s podivem, kolik nehod se stalo za poslední dobu. Lidský faktor. Hm, na to se svede všechno. Ale kde a jaké jsou příčiny selhání těchto lidí. To nebude jen nějaká nedbalost. Dalším důvodem jsou neustále změny. A mnohdy (vždycky) jsou docela k zlosti. A kdo tím utrpí nejvíc? Cestující, ano především ti starší. No a co, tak sakra ať sedí doma a neotravují. I bez nich budou vlaky jezdit. A potom taky utrpí na duševním zdraví pokladní, které se musí s těmi cestujícími otravovat. A co teprve průvodčí ve vlaku. Ti to schytaj z první ruky, shora i zdola. ZATÁHNĚTE UŽ NĚKDO ZA ZÁCHRANNOU BRZDU! Děkuji.
Antonín Vácha
17.7.2020 13:52
Milá paní Kolářová, chápu, že jste "od drah". To, o čem píšete, je právě ten binec, který na drahách funguje. Tam kde jsou pokladny, bývají dost často protivné pokladní. Průvodčí zrovna také často nepřekypují ochotou. A vyznat se v tom, zda mám či nemám nárok na slevu, mám či nemám vlak zadarmo či zda si mohu nebo nemohu koupit zpáteční jízdenku... Nebo zda je pro mne výhodné mít IN Kartu nebo spíš v případě Českých drah OUT kartu. To se vždy na dráhy dosadí nový generální ředitel a ten vymyslí nějakou novinku, co dosud platilo zruší. Nezlobte se, ale aby se v tom čert vyznal, natož běžný důchodce. Já si mohu koupit jízdenku přes internet, ale kdejaká babička, která ho nemá, si bohužel dost často nedokáže koupit jízdenku ani z automatu, které nasazují místo znuděných pokladních.
Alena Tollarová
17.7.2020 12:45
Jo, ještě mě napadlo, že by asi nebylo od věci zavést už tak od 5. třídy ve škole povinný předmět cestování veřejnou dopravou, aby na nádraží chodil řádně vyškolený cestující a nikoli takový, aby mu z něho pokladní vstávaly vlasy na hlavě ...
Alena Tollarová
17.7.2020 11:30
Já tedy nechápu, proč ČD nezruší i ty pokladny, ať tam ti otravní cestující, kteří nemají podmínky Českých drah v malíčku, nelezou. Všichni přece mají internet a platební karty. A ještě by ušetřily za platy pokladních.
Věra Ježková
17.7.2020 10:47
Ilonko, :-).
Hana Rypáčková
17.7.2020 10:26
Občas narazím na podobnou nejistou osobu v pokladně. Zpáteční si kupuji. Strašně se kultura cestování v posledním roce zhoršila. Děsné vagony, nedovírající se WC atd. Pochybné informace jsou někdy i na webu.( Ve svátek nejel vlak, který byl avízovaný). Výluky nepočítám..
Jaroslav Kolín
16.7.2020 22:31
Dneska zjistit odjezd + částku za jízdenku není problém, máte-li internet (a ten mají všichni zde diskutující a zdá se, že i autor článku). Jízdenku je online možno i zakoupit a vytisknout nebo nahrát do telefonu. Příslušné doklady na slevy kontroluje průvodčí (někdy ani to ne), takže soudím, že v článku uvedená dáma v pokladně byla zbytečně iniciativní.
Eva Braunová
16.7.2020 21:39
jezdím vlakem hodně roků Plzeň-Praha a po ČR, hodnotím celkem výborně. Ale někdy to je na ……..ale je to o lidech a s lidmi.
Soňa Prachfeldová
16.7.2020 17:37
Sice humorně napsané, přesto mám pocit, že jízdu vlakem s vnoučaty odložím na neurčito, protože co se teď děje, nepamatuji. Dnes opět v Řetenicích vlak vjel nesprávně, poškodil výhybku a 80 cestujících bylo evakuováno !!! Naštěstí bez zranění.no je to možné, co se děje na drahách ???
Jana Šenbergerová
16.7.2020 16:43
Většinu svého života jsem jezdila autobusem, a když jsem konečně přišla na chuť cestování vlakem, tak to jde s vlakovou dopravou z kopce. Jsou-li tam stejní odborníci jako kdekoliv jinde, není se čemu divit. Po každém "výstupu" přichází "sestup", takže se můžeme začít těšit ...
Načíst starší příspěvky