Fotoreportáž: Když se červen ČERVENÁ
Foto: autorka

Fotoreportáž: Když se červen ČERVENÁ

13. 6. 2021

V nedávných dnech jsem se zúčastnila malé fotografické soutěže na jednom webu, kam občas přispívám svými neumělými fotkami. Téma zmíněné soutěže bylo: Červená.

Nebudete mi věřit, ale nemohu se té barvy zbavit. Všude vidím, hledám i nalézám něco červeného. Je sotva polovina měsíce června a moje sbírka „červených“ fotek je docela obsáhlá.

„Červená je teplou stimulující barvou. Oživuje nás a dodává nám odvahu. Symbolizuje krev, vitalitu, sílu života a energii. Lidé s oblíbenou červenou barvou rádi šíří po okolí svoji srdečnost, upřímnost a touhu po spravedlnosti, ale mohou se také nechat unést k tvrdohlavému prosazování svých omezených názorů až k agresivitě.“ (zdroj: internet)

Zavřete oči a představte si červenou barvu a její bohatou škálu odstínů. V tomto nádherném měsíci červnu, kdy jaro přechází v léto, najdete spoustu záběrů, kde bude prim hrát právě červená barva. Ranní rozbřesk, rozkvetlé pivoňky, trpaslík s červenou čepicí, čáp s červeným zobákem, zapomenutý kbelík. A vlčí máky. Ano, červen mi symbolizují právě rozkvetlé rudé máky vlčí.

A kterou barvu si vyberete vy?

Snad vás nebude nudit moje fotogalerie s názvem ČERVENÁ.

Děkuji, vaše Elena

fotografování Moje barva
Hodnocení:
(5 b. / 34 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Jindra Hubačová
Výborný nápad , krásné fotečky.
Soňa Prachfeldová
Moc krásné
Eliška Murasová
Eli, skvělý nápad s barvou červenou, moc pěkné a zajímavé fotky, potěšila jsem se!
ivana kosťunová
Originální nápad - a vytěžila jste z něj maximum. Mí favorité - Nalezené zátiší a Tulipány u plotu. Skvělé- umíte.
Libuše Kilarská