VANDA Blaškovič
13.7.2023 11:09
Hanko, určitě se ozvu a mám jeden nápad, který se Ti bude líbit. je akční jako Ty! Ahoj!
Jindřich Berka
13.7.2023 01:23
Také bych chtěl lidem číst. Ač jsem i učitel, tak mě 2 nemocnice odmítly. Přitom jsem v kondici. Pondělí - tenis, úterý nohejbal, středa - posilovna, čtvrtek ping-pong, pátek posilovna, sobota - turistika, neděle - turistika. Také šest let přesluhuji, ale již končím a chtěl bych být tím užitečný. Bohužel... Mají mladší. Umím "barevně" číst, dobře artikuluji a manželku svým hlasem uspávám. Jindra
Jindřich Berka
13.7.2023 01:17
Domovy pro seniory je především velký byznys. jsou drahé a důchodcům zbyde po zaplacení pár drobných. Já bych raději chtěl dožít, pokud to půjde ve svém bytě a odejít bych chtěl první. Ženy se umí více o sebe postarat. Jindra
Jitka Caklová
12.7.2023 11:27
Řekla bych, že v dnešní době zdraví, zdatnost a myšlení nezávisí na výši věku. Kolik mladých lidí si neví rady samy se sebou, natož se ještě starat o staré.
Lenka Kočandrlová
12.7.2023 10:56
Záleží na tom,jak kdo je ve stáří zdravý,zdatný a myslící.Co je platný vysoký věk někde nemohoucí,bezduchý, omezený a v zařízení. Raději si nepředstavuji,že bych skončila v ústavu, tak si užívám nyní,co můžu ve svém baráku,na své zahradě.
Jitka Caklová
12.7.2023 06:40
"Pomoc dávej, až když slyšíš bušení na dveře, abys poznal, na které dveře zabušit, až budeš ty sám pomoc hledat."
Marie Macková
11.7.2023 21:30
Krásně napsáno. Život je pestrý a jeho závěrečné fáze také. Velmi Vám rozumím. Chodíme s manželem mnoho let do jednoho domova seniorů, někdy s trochou kultury, jindy jen tak popovídat. A protože je život pestrý někomu se zavděčíme, někomu ne. Ale když se zavděčíme, je to radost.
Elena Valeriánová
11.7.2023 20:51