Tesco
Ilustrační foto: Pixabay

Tesco

17. 5. 2024

Nerad tam chodím, ale jedu a odvezu pár hmotnějších věcí, proto. Třeba prášek na praní, 3,5 kg za 399 Kč plus další nákup. Kontrolou paragonu zjišťujeme - účtováno za prášek 849 Kč. Reklamujeme a současně lituji, že jsem si cenovku na regále neofotil.

V jiném marketu jsme reklamovali chybu a po dlouhých diskuzích teprve šli k regálu. A než tam došli, tak už stačili vyměnit cenovku za jinou, novotou zářící s cenou rovnající se účtované. Byl jsem za blbce i s omluvou.  

Tak chvátám, jiná zaměstnankyně už tam je, ale neorientuje se. Ano, kód souhlasí a cena 399 Kč je tam. Není co řešit, omluva a souhlas manažerky s vrácením 450 Kč.

Že cena účtovaná neodpovídá nabízené, se nám přihodilo už vícekrát. Pozoruhodné na „statisticky nahodilých jevech“ je, že náhoda směřuje vždy jen na stranu nevýhodnou pro zákazníka.

 

 

 

glosa nákupy
Hodnocení:
(5.1 b. / 11 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Jana Šenbergerová
V poslední době se nám to dost často stává i v menších obchodech, a to si myslíme, že jsme ve střehu.
Hana Sojková
Jj, je to pravda, ve střehu musí být nejen senior.
Dušan Brabec
Jde-li senior do Tesca, musí být stále ve střehu. Ale i jiné supermarkety se snaží dělat "pasti" na seniory. A diskriminovat je formou aplikací, které si musí zákazník nahrát do mobilu. Ale proč bych to měl dělat? Speciálně Tesco a "dvojí" ceny (měna), něco jako byl Tuzex (?!) pomocí Club Card. Normální cenu vyšponují, na Club Card ji sníží, ale vlastně na úroveň, která je jinak normální běžná v jiných obchodech. Prostě Tesco bych z Česka vyhnal!!! O Lidlu ani nemluvě - nepřehledný systém slev a kuponů a jak se stále snaží dokázat, že je levnější než Penny. A přitom to není vůbec pravda, je to lež! Penny je z nich NEJLEPŠÍ! A Albert se svým sloganem NEPORAZITELNÉ (ceny) - prostým porovnání s nabídkami jinými supermarketů jsou ve většině případů lehce porazitelné. Opět tedy lež! A co dělají ke kontrolám zřízené instituce a jejich zaměstnanci? Bohužel NIC!
Jitka Hašková
Tyto problémy v Tescu v Praze u Anděla nemám. Raději chodím k samoobslužným pokladnám a hned vidím účtovanou částku, v případě nesouhlasu hned zavolám obsluhu a věc vyřešíme. Většinou se jedná o to, že sleva se odečte před konečným součtem v případě, že použiji karu Tesca. Na vytištěné účtence mi vše souhlasí. K normálním pokladnám nechodím. Samoobslužné pokladny má i Albert, Lidl a Kaufland.
Marcela Kapounová
Obrátit se ČOI absolutně nepomůže. Nedávno byl právě článek od ČOI že nejvíce prohřešků má Penny. Pokuty by měli být takové, aby to řetězec pocítil. Ne ta směšná částka co dostanou.
Jan Zelenka
Tesco má v tomto špatnou pověst.
ivana kosťunová
I tak se jim to vyplatí. Spousta lidí si účtenky nekontroluje, nebo si myslí, že se přehlédli oni sami. Také se s tím setkávám. Snad by pomohlo obrátit se na obchodní inspekci.
Alena Velková
Taky se mi to už několikrát stalo, ale vždy mi hned vyplatili rozdíl nebo vrátili peníze. Nepříjemná situace to ale byla. Dřív jsem si nikdy účtenky neprohlížela, dnes už to dělám.

Zpět na homepage Zpět na článek

Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.

Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to:

  • Váš nejnovější článek
  • Nejnovější komentáře k vašim článkům
  • Nové vzkazy od přátel
  • Nové žádosti o přátelství
Přihlásit se

JSTE TU POPRVÉ?
Přečtěte si, co všechno
portál i60 nabízí
.