Jindřich Berka
4.12.2024 07:36
Pokud si chcete pochutnat, tak kupujte u malých výrobců. Například saláty typu vlašský, pařížský. Je tam výrobní salám, kyselina sorbová a benzoová. je to levnější, ale nedá se to jíst. něco o tom vím. Pracoval jsem přes dvacet let v orgánu státního dozoru nad potravinami. Jindra
Jana Šenbergerová
3.12.2024 08:42
Tak, tak! Z mnoha výše i níže uvedených důvodů jsem velmi ráda, že nemusíme nakupovat zboží denní spotřeby v žádném supermarketu. Vystačíme si se třemi Hruškami, jedním Coopem, zrenovovaným CBA, jedním vietnamským Obchodním domem, dvěma menšími vietnamskými prodejnami převážně potravin a luxusní Večerkou. Když chceme, můžeme vyrazit do Jeseníku, kde jsou čtyři Supermarkety a pár menších obchůdků s potravinami. Když už se rozhodneme tam zajet, musí to pro nás být výhodné sortimentem i cenami.
Olga Škopánová
3.12.2024 06:43
Také mě vytáčí velká cedule AKCE a pod ní prázdný regál se zbožím, které nutně potřebuji a jsem nucená jít jinam. Nebo sleva, která než dojdu k pokladně přestane být slevou.Myslím, že zákazník, když narazí na nějaký nešvar by se měl ozvat, stane se ale, že když zákazník stojí u pokladny a řeší nějaký problém s prodavačkou tak lidé za ním ve frontě mu nadávají, že zdržuje. On ale bojuje i za jejich práva. Moc si toho necháme líbit a pak se divíme, že obchodní řetězce si dovolí to, co by si jinde nikdy nedovolily.
Lenka Kočandrlová
2.12.2024 17:29
Musíme být nad věcí a nenechat se zatahovat do oblbujících akcí. například já nikdy nejdu k samoobslužné pokladně, klidně stojím i delší frontu.Za ty ceny mi mají ještě pozlatit ruce,že vůbec jdu k nim něco koupit!!! Kromě toho jsou aspoň osoby zaměstnané - kde budou,bylo - li by vše samoobsluha? Malé prodejny už nemají šanci,na vesnici vidím,kolik lidí tam jde do krámku k Vietnamci....
Eva Kopecká
2.12.2024 17:00
Vždycky se mi dobře nakupovalo v malých prodejnách. Kde byla jedna prodavačka, která věděla, co kde má. Dnes to je spíš o hledání. Pokud už na někoho narazíte a zeptáte se, v 99 procentech vám odpoví, že to není jeho úsek. Pokladní neví nikdy nic, ta sedí jen u pokladny. Úplně nejvíc mě baví ty jejich ,,akce". Pokud trvá akce řekněme od pondělí do čtvrtka, hloupé předpokládám, že to víceméně budou ty čtyři dny v prodeji mít. Situace mě přesvědčí, jak jsem naivní. První den to ráno dají do prodeje. Jelikož vím, jaké obličeje nás vítají při vstupu v sedm ráno v marketu, jdu tam o dvě tři hodiny později. Samozřejmě se to už prodalo. A jestli to ještě kdy bude, neví nikdo. Tak to zkusím jednou zítra a jednou pozítří. Pokaždé v jinou dobu. A pak mě to přestane bavit a hra pro mě končí. Ke každé hře musejí být totiž dva. Úplně ,,nejlepší " variantou je, když se přemůžu, vstanu a jdu tam v sedm s davem. S tím, že ty pohrdavé pohledy vydržím. Jo. A prodavačky to úmyslně nevyndaly na sedmou, ale vyvezly to až v devět, prý aby se dostalo i na pracující. To by toho muselo být aspoň třikrát tolik, aby to vydrželo v regálech do pozdního odpoledne. Konkrétně minulý týden mělo být v nejmenovaném obchodním řetězci výrazně levnější plato vajec. Byla jsem tam marně tři dny za sebou v dopoledních hodinách. Marně. Nakonec jsem usoudila, že vzhledem k cenám energií a hladině svého krevního cukru udělám úplně nejlíp, když se na vánoční cukroví úplně vykašlu. Nakonec, taky dobře.
Dana Puchalská
2.12.2024 16:02
Já z těch akcí vyloženě trpím a rostu... A jak říkala moje starší kolegyně... ,,Na každé zboží se kupec najde,holka zlatá.." A ona měla pravdu.
Marcela Kapounová
2.12.2024 15:51
První fáze byly dumpingové ceny-nalákat zákazníka na levné zboží a tím pomalá likvidace českého obchodu. Poté nárůst marží. Pak přišla na řadu éra "Věrnostních karet". Ano obchodník má přehled o prodeji rychloobrátkového prodeje a vyřazuje málo prodejné. Nastupují aplikace a další přehled o zákazníkovi. O tom že prodejce neustále mění místo zboží je také záměrem. Hledáš co potřebuješ a do oka ti padne něco jiného a zákazník vloží do nákupního košíku. To je také politika-ovšem prodejní.
Jan Zelenka
2.12.2024 15:42
Reklamu nesleduji. Kupuji jen to, co nezbytně potřebuji a pokud možno ve slevě. Ta stupidní reklama zboží jen výrazně zdražuje.
Eva Mužíková
2.12.2024 14:01
Paní Anno, mluvíte mi z duše. Tu hru " na schovávanou" pro nás připravil v nedávné době Kaufland. Personál těžko najdete a když už, tak je tak zaměstnaný, že dotaz na hledaný sortiment zodpoví, ...čtvrtý regál v pravo..a hledej a hledej.