Zuzana Pivcová
14.4.2014 13:52
Byla bych za sebe ráda, kdyby si všichni, nebo spíše všechny uvědomily smysl celého projektu, totiž, že nejsme profesionálové, kteří chtějí dodat módním návrhářům nebo výrobcům, případně různým agenturám a filmovým tvůrcům, vzorově pěstěné ženy starších ročníků v modelovém oblečení ve smyslu Takto může žena vypadat dokonale. Jsme generace žen, o kterých se moc neví a nemluví. Každá normálně uvažující žena se chce líbit. Projekt chce dát šanci na vnitřní spokojenost samotné se sebou i těm řekněme, promiňte ten výraz, v nejzapadlejších obcích. A tomu odpovídal i výběr oblečení v určité cenové kategorii. Oblečení, kterým se může nechat inspirovat i žena, která pobírá důchod 12 tisíc nebo méně. Já razím zásadu, že důležité je, aby se v oblečení cítila dobře ta, která ho nosí. Pak vyzařuje pozitivní energii pro své okolí a nikdo se jí nesměje. Každý máme jiný vkus a jiné finanční možnosti. A já jsem byla (jako víceméně pozorovatelka) na módní přehlídce z radosti žen, které vystupovaly, i z reakce tamního publika nadšená. A především nešlo o módu jako samoúčelnou, nýbrž o módu jako zavolání: Jsem tady, jsem stále žena, je třeba se mnou počítat, mám odvahu se za něco vzít, něco jsem dokázala a stále umím, nejsem na odpis. Já, která má úplně jiné priority než dělat chvilkovou modelku, za sebe děkuji všem, kdo do toho šli a půjdou. I60 je pro všechny, kteří s ním chtějí spolupracovat nebo z něj alespoň trochu čerpat pro své potěšení.