Český národ potřebuje televizní osvětu se známými herci. Když zabraly kampaně na půjčky, zaberou i ty proti covidu
Herec Petr Čtvrtníček hovoří na videu o prodělaní nemici. FOTO: youtube.com

Český národ potřebuje televizní osvětu se známými herci. Když zabraly kampaně na půjčky, zaberou i ty proti covidu

28. 10. 2020

Ministr Prymula poté, co selhala chytrá karanténa, navrhoval  sebetrasování, pak celoplošné testování a nakonec zákaz nočního vycházení bez psa.

Zavírají se farmářské trhy, na kterých se neprodávají farmářské produkty. V supermarketu si lidé mohou houfně nakoupit cokoli. Obchody s domácími potřebami jsou otevřeníé, ale ne ty s koberci. Všichni by měli zůstat na home office, vyjma těch, kteří do práce opravdu musí...

Jen z tohoto malého výčtu opatření s desítkami výjimek je vidět, že vláda tápe. Že už neví, jaké zbraně v boji proti čínskému viru použít. A tak i vždy bezchybný premiér Babiš se omlouvá občanům a prosí je, aby ho konečně začali brát vážně a dodržovali bezpečnostní opatření. 

Proč ale, proboha, už dávno v televizi neběží kampaň, která každý večer lidem vtouká do hlavy, jak je důležité být v této době zdopovědný, solidární k ostatním lidem a hlavně ke zdravotníkům, kteří padají na hubu, a kvůli odmítačům roušek a různým techtle mechtle srocovačům umírají stovky lidí?

Před lety nás herec Roman Zach prostřednictvím televizních spotů dennodenně učil poznávat internet. Pak nám dva roky každý den Otakar Brousek mladší vysvětloval, že se na tu naši starou bednu nebudeme moci kvůli  DVB-T2koukat bez set-top-box. Také díky reklamám víme, jak skvělé úroky mají banky a kdo nám půjčí peníze, když nám už ani banka nevěří. (Takže se půl národa zadlužilo tak, že teď neví, jak to bude splácet).

V tuto krizovou dobu by se měly všechny ty banky a nebankovní instituce složit a dát na stůl balík peněz na televizní spoty, které každý večer budou lidem říkat, jak se mají chovat, ukazovat obrázky z nemocnic, natáčet rozhovory s lidmi, kteří koronavirus prodělali a ví, o čem to je. Prostě přesvědčovat, že už dávno v Česku skončila legrace.

Možná, že by taková kampaň - třeba s Čtvrtníčkem a Koptou, kteří koronavirus prodělali - zabrala více, než prosby premiéra a ministrů, kterým občané přestali věřit.

Můj příběh
Hodnocení:
(4.1 b. / 21 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit


Zpět na homepage

Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.

Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to:

  • Váš nejnovější článek
  • Nejnovější komentáře k vašim článkům
  • Nové vzkazy od přátel
  • Nové žádosti o přátelství
Přihlásit se

JSTE TU POPRVÉ?
Přečtěte si, co všechno
portál i60 nabízí
.

Aktuální soutěže
FOTOSOUTĚŽ "Snímky roku"

Soutěž je určena pro registrované čtenáře portálu i60, kteří mají profil založen na své pravé jméno (fotografie vložené z profilů s neúplným jménem, přezdívkou či nickem budou ze soutěže vyřazeny). Podmínkou soutěže je vložení výhradně autorských fotografií (na šířku) o velikosti 800 - 3000 kB. Každý soutěžící může vložit do soutěže sérii snímků které zachycují čtyři roční období. Zatímco snímky jara, léta a podzimu musí být pořízeny v letošním roce, snímky zimy budou samozřejmě z té uplynulé.

U každé fotografie musí být uveden název, ideálně tedy, co snímek zachycuje. Redakce z fotosoutěže vybere nejkrásnější a technicky nejzdařilejší fotografie do kalendáře na rok 2026, přičemž si vyhrazuje právo doplnit snímky ze soutěže o vybrané fotografie vložené do sekce Foto dne. Body přidělované jednotlivým snímkům jsou pouze orientační, tzn. nebudou rozhodovat o vítězích fotosoutěže.

POZOR, soutěž je časově omezena, fotografie můžete vkládat od tohoto okamžiku na tomto místě nejpozději do 5. listopadu 2025.

Kvíz i60 - 43. týden

Čtete hodně? Opravdu? Tak to asi nebudete mít problém s vědomostníém kvízem, který se tento týden bude věnovat české i zahraniční literatuře.

AKTUÁLNÍ ANKETA

Kolikrát týdně zařazujete do svého jídelníčku maso?

Téměř denně

19%

Dva až třikrát týdně

21%

Jednou, dvakrát týdně

20%

Jen výjimečně

20%

Nikdy, maso nejím

19%