Obchodní řetězce Albert, Globus a Tesco nabízejí v Česku v předvánočním období nejvíc slevových akcí. Nejoblíbenějším akčním zbožím je v těchto dnech tuk Hera. Ukázal to průzkum agentury Sales House.
Promoční aktivity jsou hitem předvánočního období. Zboží, které průzkum sledoval, mělo v akci 38 procent prodejen Albert, 27 procent prodejen Tesco a 18 procent obchodů Globus.
Například oblast severní Moravy nabízí téměř třetinu sledovaných cen v akci (34 procent). Naopak nejmenší výskyt akčních cen je podle průzkumu v jižních a východních Čechách (pouze 19 a 16 procent).
Nejmarkantnější slevu v Česku nabízí Orion čokoláda na vaření (38 procent), těsně následovaná Coca-colou 2l (37,8 procenta). Podle průzkumu zaplatí spotřebitel za vzorový spotřební koš nejméně v Globusu, a to jak v akčních, tak v průměrných cenách.
Průměrná sleva ve všech řetězcích
| 
 Výrobek  | 
 Sleva (%)  | 
| 
 Coca-Cola 2l PET  | 
 38  | 
| 
 Durex Extra safe  | 
 7  | 
| 
 Gambrinus 10 světlý, 0,5l sklo  | 
 18  | 
| 
 Hera 250g  | 
 24  | 
| 
 Jar Sensitive Chamomile a Vitamin E, 1l  | 
 17  | 
| 
 Kinder Surprise  | 
 28  | 
| 
 Orion čokoláda na vaření 100g  | 
 38  |