Obchodní řetězce Albert, Globus a Tesco nabízejí v Česku v předvánočním období nejvíc slevových akcí. Nejoblíbenějším akčním zbožím je v těchto dnech tuk Hera. Ukázal to průzkum agentury Sales House.
Promoční aktivity jsou hitem předvánočního období. Zboží, které průzkum sledoval, mělo v akci 38 procent prodejen Albert, 27 procent prodejen Tesco a 18 procent obchodů Globus.
Například oblast severní Moravy nabízí téměř třetinu sledovaných cen v akci (34 procent). Naopak nejmenší výskyt akčních cen je podle průzkumu v jižních a východních Čechách (pouze 19 a 16 procent).
Nejmarkantnější slevu v Česku nabízí Orion čokoláda na vaření (38 procent), těsně následovaná Coca-colou 2l (37,8 procenta). Podle průzkumu zaplatí spotřebitel za vzorový spotřební koš nejméně v Globusu, a to jak v akčních, tak v průměrných cenách.
Průměrná sleva ve všech řetězcích
| Výrobek | Sleva (%) | 
| Coca-Cola 2l PET | 38 | 
| Durex Extra safe | 7 | 
| Gambrinus 10 světlý, 0,5l sklo | 18 | 
| Hera 250g | 24 | 
| Jar Sensitive Chamomile a Vitamin E, 1l | 17 | 
| Kinder Surprise | 28 | 
| Orion čokoláda na vaření 100g | 38 | 
 
                         
                         
                         
                         
                         
							 
							 
							 
							 
							 
							 
					 
					 
					 
					 
					 
             
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								