Mám problém s O2
Ilustrace: O2

Mám problém s O2

22. 7. 2025

Přestože jsem dříve narozená, ani mi se nevyhýbá dnešní moderní doba v podobě internetu a sociálních sítí. Mohu o sobě říct, že jsem technický typ a nic pro mě není problém. V době, kdy začal fungovat internet, mé děti studovaly a už tenkrát dcera na VŠ potřebovala přístup k internetu.

Bez velkých potíží jsem zvládla PC a potom i internet. Se vším jsem se smířila. Stejně jako se rozšiřovaly služby mobilních sítí, Vodafone, T-mobile, O2, se rozšiřovala internetová síť. S mobilem jsem byla jedna ruka, ať to byl tlačítkový nebo dotykový.

Hledala jsem vhodného distributora internetové sítě. Protože bydlím v paneláku a hledala jsem různé možnosti, nejvhodnější byla nabídka Nej.cz, který zřizoval v našem domě optickou síť, a po zjištění platby včetně možnosti mít TV s internetem bylo rozhodnuto. Služby byly opravdu vynikající. Při větším problému, se kterým jsem si nevěděla rady, stačilo zavolat nebo poslat SMS a technik okamžitě reagoval s opravou přes telefon, to znamená, že mě navedl co, kde a jak mám udělat, a vždy jsme vše opravili, aniž by musel přijet. Prostě opravdu maximální spokojenost. Navíc, i když bych zvládla propojit Set-to box s televizi, přesto technik z Nej.cz přijel, zapojil a vysvětlil.

Až jednou. Skoro po deseti létech společnost Nej.cz koupila společnost O2. Už dříve jsem odmítala možnost mobilního operátora O2, protože byl nejdražší, tak jsem váhala. Ale protože nabízel stejné možnosti, jaké byly u Nej, tak jsem nakonec na to přistoupila. Děti mi už odrostly a já zůstala v bytě sama, tak je veškeré rozhodnutí na mě. Ochotný pán přijel za mnou až do práce, protože jsem v práci od rána do večera sedm dní v týdnu, abychom sepsali smlouvu. Musím nechat, že se snažil, a přesto, že bylo slíbeno, že služby zůstanou stejné, tak se tak nestalo. Navíc bylo dost velké zdražení. Ale to jsem zjistila až přišla faktura na platbu. Zrušit televizi a nechat pouze internet prý nejde.

O2 poslala Set-to box poštou. Jejich popis nastavení s One play, bylo i pro mě celkem náročné, i když zapojení bylo jednoduché, přesto bylo nutné přihlášení. A když jsem konečně byla přihlášená, tak jsem zápasila dál. Nakonec po půl hodině jsem se dopracovala k tomu, co jsem chtěla. Nic takového u Nej nebylo a o to víc jsem byla nešťastná.

Ale když už jsem nakonec zvládla přihlášení a mohla se koukat na TV, tak mi vadilo, že si programy nemohu seřadit podle mé oblíbenosti. Nepotřebuji 150 kanálů, a ten můj hledat po každém zapnutí, mi také vadilo, ale smířila jsem se s tím. Smířila jsem se i s tím, že mám programy, které nechci, ale to, co jsem chtěla v nabídce nebylo.

Další věc, která mi vadila byla, když jsem zjistila, že při sledování najednou televize vypla a zapnula se po pár vteřinách sama. A co jsem už vůbec nezkousla, že jsem televizi vypla, ale ona se mi opět sama rozjela. Nikde jsem nenašla žádné telefonní číslo, abych zjistila situaci, protože jediné číslo, které fungovalo, bylo na „robota“, který když mi řekl, že nerozumí mé otázce, abych ji zopakovala, tak jsem ho nakonec poslala někam. Jsem klidná a nemluvím sprostě, zvládám v klidu i složité situace, ale O2 mě naučí být sprostá. Tento problém mi nepomohl vyřešit ani pán, se kterým jsem sepisovala smlouvu a řekl, že tento problém má více lidí, a tak jsem si nakonec opět musela pomoct sama.

Abych nemusela vypínat televizi ze sítě, vyzkoušela jsem všechny dostupné ovladače od televize až jeden zabral. Takže dnes vypínám televizi dvěma ovládači, protože jeden není nic platný.

Vrchol všeho ale bylo, když se mi v polovině filmu přepnul obraz na základní přihlášení. A to už jsem byla rozžhavena do běla, protože žádné přihlášení nefungovalo. Přestože jsem vše nastavila správně, mailovou adresu i heslo, opět jsem byla přepnuta na stejnou stránku přihlášení nebo nové registrace. Po půl hodině jsem to vzdala s tím, že uvidím ráno než půjdu do práce.

Ale ouha, ráno to bylo stejné, a tak jsem opětovně vyzkoušela Moje O2, že se snad k něčemu dopracují. Ano dopracovala. Vpravo dole na PC na mě vykouklo okénko: „Jsem virtuální asistentka Eva, s čím vám mohu pomoci?“

I když jsem tušila, co bude následovat, řekla jsem si, že to zkusím a zadala jsem dotaz. Bohužel nebyl v jedné větě, protože jsem hned popsala, co jsem vyzkoušela. Odpověď jistě znáte: NEROZUMÍM OTÁZCE, ZADEJTE PROSÍM DOTAZ ZNOVA. Napsala jsem to zkráceně jednou větou. A ejhle, virtuální asistentka mi náhodou rozuměla a také poradila. Jenomže poradila přesně to, co jsem vyzkoušela večer i ráno. A tuto radu mi zopakovala i po tom, co jsem ji řekla, že to nepomáhá. To už jsem byla opravdu nas…á a poslala jsem ji doslova někam. Nebudu zde vypisovat, jak jsem je nazývala, ale servítky jsem si opravdu nebrala. Omlouvám se, ale ji jsem to opravdu jasně vypsala celým slovem.

Vypnula jsem televizi dvěma ovladači a dodělala jsem si snídani, u které jsem se trochu uklidnila. Stejně mi to nedalo a po čtvrt hodině jsem televizi zapnula. Nejdříve na mě hleděla pět minut černá obrazovka a potom naskočil obraz, který jsem důvěrně znala a mohla jít na programovou nabídku. Možná pomohla ta nepublikovatelná slova.

Tak jsem televizi opět vypla a doufám, že večer se budu moci v klidu koukat. A co z toho plyne? O2 už v žádném případě nechci ani vidět a v nejbližší době budu přecházet k někomu jinému, který mi nabízí služby o mnoho levnější.

 

 

     

internet O2 služby
Hodnocení:
(5 b. / 9 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit


Zpět na homepage

Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.

Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to:

  • Váš nejnovější článek
  • Nejnovější komentáře k vašim článkům
  • Nové vzkazy od přátel
  • Nové žádosti o přátelství
Přihlásit se

JSTE TU POPRVÉ?
Přečtěte si, co všechno
portál i60 nabízí
.

Aktuální soutěže
Kvíz i60 - 30. týden

S kvízem jsme "cestovali" v uplynulých týdnech po Chorvatsku a Řecku, nyní se podíváme do další oblíbené turistické destinace - Itálie.