Květovaná sukně, světlá halenka. Nuda nebo věčná, vkusná klasika?
Ilustrační foto: Freepik a ingimage

Květovaná sukně, světlá halenka. Nuda nebo věčná, vkusná klasika?

12. 5. 2025

Lehká sukně s nějakým potiskem. Nejčastěji s květinovým vzorem. To je velmi častý kus oblečení, který ženy volí, když začnou teplé dny. Někdy je výsledkem nudný outfit, který přidává roky. Jindy naopak krásná kombinace.

Inspirace pro ženy móda
Hodnocení:
(5 b. / 5 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Jana Šenbergerová
Nosívám obě kombinace, jednobarevnou sukni a barevnou halenku nebo tričko, i naopak. Čím strakatější, tím lepší. Kdy jindy než v létě? Baví mě splynout s přírodou i oživit město.
Hana Řezáčová
Já to mám ráda, tak jak je to na přiložených obrázcích - barevná sukně, jednobarevné triko nebo halenka ... Jen mám dotaz, nevíte, proč je v nelibosti propínací svetřík? Už jsem si toho všimla i v jiných článcích o módě: starší dáma a svetřík s knoflíky prý nejdou k sobě, prý to přidává léta ... Že by, co knoflík, to rok? :-)
Olga Škopánová
Moc hezká inspirace, ale já jsem to vždycky měla naopak, jednobarevná sukně a potištěné tričko.

Zpět na homepage Zpět na článek

Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.

Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to:

  • Váš nejnovější článek
  • Nejnovější komentáře k vašim článkům
  • Nové vzkazy od přátel
  • Nové žádosti o přátelství
Přihlásit se

JSTE TU POPRVÉ?
Přečtěte si, co všechno
portál i60 nabízí
.

Aktuální soutěže
Kvíz i60 - 20. týden

Čeští hokejisté obhajují na světovém šampionátu zlato. Téma tohoto týdne je jasné: hokej!

AKTUÁLNÍ ANKETA

Co vás nejvíce "nabíjí"?

Výlet do jarní přírody

21%

Setkání s přáteli

20%

Kontakt s rodinou

21%

Knihy

19%

Vitamíny

19%