Nehledáme krásnou tvář, to je motto kampaně HYDROfemin
FOTO: Hydrofemin.cz

Nehledáme krásnou tvář, to je motto kampaně HYDROfemin

3. 8. 2017

Všechny ženy jsou krásné. I tak by mohl znít podtitul nové kampaně prostředku HYDROfemin. V kampani jde totiž o ženu takovou, jaká je, se všemi radostmi i strastmi jejího života, v dobách pohodlných i nepohodlných.

Nepohodlně totiž ženě je, když není vše v pořádku na jejích intimních místech. O problémech v této oblasti ženy moc často nemluví, společnost je považuje automaticky za něco špatného, něco, za co se ženy nutně musí stydět. Ženy by ale měly být sebevědomější, neměly by se bát o svá trápení podělit, snadněji se tak hledá řešení. I skrytá místa, a zvláště ona, totiž vyžadují naši péči a pozornost.

„Kampaní chceme upozornit na to, že je důležité pečovat nejen o svou tvář, ale také o intimní partie. Ženy by se neměly bát o svých intimních problémech mluvit. Nejlepší je se v případě potíží poradit se svým gynekologem,“ vysvětluje Silvie Nagyová z farmaceutické firmy Egis, která zdravotní prostředek na český trh dodává a kampaň zaštiťuje.

Kampaň HYDROfemin odstartovala 1. července a najdete ji na billboardech i on-line, a to třeba na facebooku nebo instagramu. Protože je zaměřena na normální ženy, i tváře kampaně jsou ženy, které žijí mezi námi. Naše kamarádky, sousedky, dívky a dámy, které potkáváme denně na ulici. Jsou to dcery, maminky, babičky a onkologicky nemocné ženy. Jedou z tváří kampaně je i modelka Eva Riedel, která je jistě čtenářům i60 dobře známá. Všechny mohou v určitých částech svého života využívat benefity přípravku HYDROfemin.

Vaginální suchost ženy trápí především v období menopauzy, po porodu, při kojení a po chemoterapii a radioterapii. HYDROfemin ale není určen pouze k preventivnímu používání v době zvýšeného rizika infekce, ale dají se jím léčit i nepříjemné oděrky. Také je vhodný jako doplňková léčba či doléčení po léčbě přípravky na předpis.

Fotografie, na kterých tyto ženy zachytila česká fotografka Tereza z Davle, jsou neretušované, originální. A ženy jsou tady nejkrásnější, jaké mohou být – tedy přirozené.

„Pro spolupráci jsme si vybrali fotografku Terezu z Davle, která nafotila sérii naturalistických aktů čtyř žen, zastupující určité životní období, kdy je třeba více se starat o svou intimitu,” říká Pavel Košulič z reklamní agentury CRS, jež stojí za kreativním konceptem kampaně. „Jdeme trochu jinou cestou a ukazujeme krásu skutečných žen používajících HYDROfemin. Žádné vyretušované modelky. Doufáme, že se odlišíme a ženy si produkt a jeho výhody zapamatují,“ dodává.

Celá kampaň HYDROfemin vyvrcholí v prosince při Reprezentačním plese Městského soudu, kde se vydraží velkoformáty fotografií Terezy z Davle. Výtěžek poputuje na nadaci Onkologie pro 21. století. Tato nadace sídlí v Thomayerově nemocnici, finančně pomáhá Onkologickému oddělení a podílí se na zlepšování prostředí pro pacienty s onkologickými problémy.

HYDROFEMIN je vaginální gel, který využívají ideální kombinace kyseliny mléčné a kyseliny hyaluronové, je HYDROfemin, který je volně dostupný v lékárnách nebo internetových obchodech. Udržuje mikrobiální rovnováhu, zabraňuje šíření patogenních bakterií, vytváří ochranný gelový povlak, který zvlhčuje a chrání sliznici, urychluje proces hojení a regenerace a také stimuluje přirozené protizánětlivé procesy.

 

Reklama.png

zdraví
Hodnocení:
(4 b. / 1 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit


Zpět na homepage

Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.

Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to:

  • Váš nejnovější článek
  • Nejnovější komentáře k vašim článkům
  • Nové vzkazy od přátel
  • Nové žádosti o přátelství
Přihlásit se

JSTE TU POPRVÉ?
Přečtěte si, co všechno
portál i60 nabízí
.

Aktuální soutěže
Kvíz i60 - 13. týden

Na Zelený čtvrtek začíná na státních hradech a zámcích turistická sezona. Tak si vyzkoušíme vaše znalosti na téma "České hrady a zámky."

AKTUÁLNÍ ANKETA

Provedli jste nějaké úpravy svého bytu či domu na stáří? (sprchový kout místo vany, bezpečnostní madla, bezbariérové prahy apod.)

Ano, úpravy bytu jsem (jsme provedli)

29%

Ano, ale zatím jen částečně

15%

Nevím, jaké úpravy by to měly být

11%

Ne, ale zvažujeme to

13%

Ne, o žádných úpravách neuvažuji

17%

Ne, protože na to nemám peníze

14%