Front jsme si za minulého režimu užili dost, vzkazují Češi obchodníkům. Coby zákazníci si totiž velmi pečlivě rozmýšlejí, do jaké fronty se v obchodech u pokladen zařadí. Podle průzkumu agentury Incoma celých 62 procent lidí si frontu vybírá podle obsahu nákupních košíků ve frontě před nimi, 21 procent si zvolí tu, kde stojí nejméně lidí, a devět procent hledá rychlou pokladní.
Na otázku, jak by respondenti urychlili obsluhu u pokladen, lidé nejčastěji uváděli, že by měl být větší počet otevřených pokladen (45 procent). Jako druhou možnost volili zvýšení počtu expresních pokladen pro malé nákupy (23 procent). Další urychlení odbavení vidí lidé v samoobslužných pokladnách (17 procent) a v placení kartou (14 procent).
Sečteno a podtrženo: Češi fronty prostě nesnášejí.