Dvojitá profesní deformace

Dvojitá profesní deformace

27. 10. 2015

Snažím se žít aktivně, mám mnoho různých zájmů. Z produktivního věku se mne drží dvě profesní deformace: práce v kultuře (s lidmi) a mám ráda akce (výlety). 

Delší část života jsem však pracovala jako účetní, hospodářka, ekonomka, čili takzvaný "cifršpion".  A teď se mi to vrátilo – zajímalo mne, jaká je návštěvnost mých článků, a tak jsem si od jara založila "statistiku".

Jsem velmi mile překvapena! Čtenáři navštěvují i dávno zveřejněné články, zřejmě členů i60 přibývá! U všech zveřejněných článků sledovanost nestagnuje – snad jsou tedy zajímavé.  

Alespoň několik příkladů (k 20.10.):  suverénně 1. místo "Farmářské trhy" = 2253, dále "Domácí spoření" = 2164,  "Můj zdravotní problém a poděkování kamarádce z i60" = 1713, "Účelné dárky šetří peníze" = 1453. 

Děkuji všem!

aktivní senioři Moje próza
Hodnocení:
(0 b. / 0 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Zdenka Jírová
Paní Evo, lidé jsou sice zvědaví, rádi si článek přečtou, ale napsat o něm něco, jsou líní. Je to škoda, kdyby to zkusili, třeba ba se také "rozepsali" i o svých zážitcích. Každý jich měl v životě nespočet.
Libor Farský
Ale jak se mám odnaučit datlování jen 3 prsty, (tedy + oběma palci).?
Libor Farský
Ten nápad s přelepenou klávesnicí je geniální !
Zdenka Jírová
Vidím, že jsme měly obě stejný nápad, ale Vy jste mě předběhla. Tak stručně o mých výsledcích:1. místo: "Balkony plné květin" 2370, 2. místo:"Jak zpracovat jablka na jaře" 1732, a 3. místo:" Teplice - nejstarší lázně v Čechách" 1365. Máte pravdu, "íčkařů" přibývá a to je dobře.
Alena Tollarová