Vzpomínka na léto

Vzpomínka na léto

21. 11. 2015

Ahoj všem, jsem tu nováček a dovoluji si přispět se svým malým příspěvkem.

Pomalu se loučíme s teplotně příjemnými dny, a i když všude kolem otvírají náruč vánoční nabídky a kamarádky si sdělují, co která letos upeče, mně se ještě nějak nechce na tuto kolej přestoupit. Asi to je i tím, že mám momentálně nohu v sádře.

Prohlížím fotky a připomínám si, co zajímavého jsme prožili. S přítelem se věnuji geocashingu, a tak o zajímavé zážitky nouze není. O jednom z nich se s vámi chci podělit.

Byli jsme letos na Djerbě a protože nejsme ten tip hotel-pláž-hotel, šmejdili jsme i na vlastní pěst. Šlo to snadno, taxík najdete na každém rohu, řidiči jsou ochotní a ceny nejsou vysoké. A tak jsme se vypravili i do vesničky Er-Riadh. Je to asi dva roky, co se zde sešlo přes 100 umělců z 30 zemí světa a na zdi domků umístili kolem 250 maleb. Všechny jsme neviděli, ale i to co bylo kolem „hlavní“cesty stálo za to.

Líbí se vám? Je to největší open-air galerie street artu na světě. Graffiti v poušti. Úžasný zážitek. Dlužno říct, že jsme měli i štěstí. Pobyt byl klidný. První atentát se udál před příletem, a druhý hned po našem odletu domů.

Takže dovolená s pořádnou porcí štěstí.

cestování dovolená
Hodnocení:
(3.7 b. / 6 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Jaroslava Handlová
Helenko, teď už jsem si tu Vaši galerii mohla prohlédnout. Děkuji. Já mám na Djerbu nezapomenutelnou vzpomínku. Zažila jsem tam v roce 1991 svoji první písečnou bouři - namačkaná s dalšími v rybářském přístřešku. Za pár minut bylo po všem, ale jemný písek jsme měli úplně všude a slunce znovu zářilo na bělostné domky s kopulemi...
Zdenka Jírová