Pí Sí

Pí Sí

24. 6. 2016

Dva a dvacet let je tomu,
co jsem přišla z práce domů,
že se musím u sta hromů
naučit pracovat s Pí Sí.

Dva kurzy jsem vychodila,
Word a Excel osvojila,
lektora jsem překvapila,
že umím psát všemi deseti.

Nebyla to vůbec hračka,
hard vér, soft vér, kalkulačka.
Byla jsem však vzorná žačka
s metodou pokus - omyl.

Kaps lok, kontrol, tabulátor,
nejsem žádný programátor,
ale pouhý imitátor
toho, co kde pochytím.

Á krucipísek……zase ERROR!!!

Moje poezie
Autor: Hana Lancová
Hodnocení:
(5 b. / 12 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Hana Lancová
Už dlouho jsem měla chuť napsat nějakou parodii s anglickou terminologií. Přirovnání k I. Mládkovi mě velmi těší. Díky za všechny ohlasy. :-)))
Dana Kolářová
Výstižné.
Lidmila Nejedlá
Hanko, Ty jsi šikovná holka...ráda jsem s Tebou zavzpomínala na své začátky s PÍ SÍ.
Alena Tollarová
Hanko bezva! Jak já jsem nechtěla vyměnit psací stroj za klávesnici PC! Dodnes si pamatuji můj první pokus napsat návrh na vypořádání tehdy ještě bezpodílového spoluvlastnictví manželů se spoustou položek - váziček, příborů, koberců - v T602! Ať žije počítačová gramotnost. A ať nám to odsejpá bez errorů!
Hana Rypáčková
Ano, za báseň jsou hvězdičky a díky tématu nás něco napadne, něco dodat.
Marie Seitlová
Pěkně a pravdivě popsané i mé začátky. Nyní si již život bez PC neumím představit.
Zuzana Pivcová
Já myslím, že čtenáři neocenili své PC dovednosti, nýbrž Hančinu bezvadnou báseň. O tom přece vypovídá maximální počet hvězd od 10 lidí. :-D
Oldřich Čepelka