Jiřinky - ozdoba pozdního léta
Foto: autorka

Jiřinky - ozdoba pozdního léta

21. 8. 2017

Ve čtvrtek odpoledne jsem byla s Jiřinou na výstavě jiřin v Dendrologické zahradě v Průhonicích. Doporučuji každému milovníkovi květin výstavu navštívit, pokud jen trochu může. V nově otevřené kavárně se na panelech dozvíte o historii šlechtění jiřin a také mečíků, které již odkvétají.

Nafotila jsem přes sto fotografií jiřin, zlomek přikládám pro potěchu.

fotogalerie
Hodnocení:
(5 b. / 9 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Dana Kolářová
Zlomek opravdu potěšil!
Dagmar Bartušková
Odjakživa jsem obdivovala v zahrádkách a zahradách nádherné květy jiřin a pompónek. Jitko, skvělé fotky!
Elena Valeriánová
Krása!
Naděžda Špásová
Jiřiny jsou krásné květiny. Fotky to dokazují. Já na ně mám vzpomínku z dětství. Babička je měla na zahradě, vždycky mi je natrhala domů do vázy a pamatuji se, že v nich bylo hodně škvorů a já je nechtěla nosit. Od té doby k nim nemám moc blízko. Ale líbí se mi, hlavně ty kulaté.
Dana Tomanová
To je krása! Bohužel, se mi na moji pidizahrádku nevejdou, potřebují dost místa.
Eva Mužíková
Ty poslední růžové jsou přenádherné, ostatní překrásné.
Alena Tollarová
Jsou to krasavice.
Jaroslava Havlíčková
Milované kytičky mého tatínka, každé narozeniny mi ráno nosil velkou vlastnoručně vypěstovanou kytici.
Květa Řičánková
U ZŠ jsme měli velkou zahradu,část byla osázena jiřinami od těch maličkých květů až po ty obrovské.
Marie Ženatová
Jiřinky jsou prostě nádherné...

Zpět na homepage Zpět na článek

Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.

Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to: