Zážitek roku - Virtuální přátelství na i60
Foto: archiv autorky

Zážitek roku - Virtuální přátelství na i60

5. 12. 2017

Nevím, jestli je to vhodný příspěvek na toto téma, ale já to tak cítím. Tuto myšlenku, tak Vám napsat, jsem měla v hlavě už delší dobu, ale chci článeček napsat až dnes 5. prosince. Totiž právě před rokem 5. prosince 2016 jsem Vám napsala poprvé...

 ... a vůbec nevěděla, jak mne přijmete - vždyť jsem se zde ani pořádně nerozkoukala, ale už jsem cítila potřebu někam psát - někam dávat své myšlenky...

Měla jsem totiž na celostátním Deníku blog, na který jsem téměř 6 let pilně psala, a to vždy své zážitky, myšlenky, nové informace - dávala jsem tam i dost fotografií. Ovšem 12. ledna 2016 byla všechna tato data blogu na Deníku smazána - bylo nás hodně, kteří jsme tam přispívali. Redakce nám to sice dala krátce předtím vědět, že se od určitého dne celá tato sekce zruší - jenže já jsem si jako i mnoho jiných nedokázala alespoň něco nějakým způsobem uchovat. Vnuk, který se v počítačích víc vyzná, mi přislíbil pomoc, jenže než přišel, byl vlastně celý blog jedním kliknutím zrušen...

A tak se mi na mém blogu smazala práce mých 6 let života - bylo nás takto postižených skutečně mnoho. Mne ale nejvíc trápila ztráta fotografií, odešel mi totiž i můj počítač a já jsem fotečky neměla nikde jinde uloženy...

Takže to byl pro mne takový malý zázrak, když jsem náhodou objevila tento web. Když na něj píši tento článek, je už letos 26tý...

Víte, já jsem člověk ne moc otevřený, ne úplně ze sebe vysypu všechno veřejně - od útlého věku si píši deníčky a tam dávám skutečně všechno - beru svůj deník jako pomocnou berličku - jako přítele...