Opravdu malý výlet
FOTO: autor

Opravdu malý výlet

24. 1. 2018

Je zima, venku nic moc, přehrabuju archiv fotek, hledám, co bych ještě utřídil a vymazal... Dám k lepšímu na Íčko jeden malý individuální výlet, vlastně jen takovou procházku....
Před dvěma lety jsme s přáteli strávili několik dní v Bořeticích. Nejeli jsme tam primárně na víno, ale jezdili jsme na kolech. Po druhém dnu jsem byl nepěkně rozlámaný, žádný moc trénink a někde jsem to přepálil. Rozhodl jsem se, že si jeden den udělám pro sebe, klídek, zahálka, možná se trochu projdu pěšky. Absolvoval jsem u snídaně povinné přesvědčování : netrhej partu, zbabělec, to rozhýbeš, nebuď srab, pamatuj si, že samuraj miluje bolest, atd. Vytrval jsem a nejel.
Nesepsal jsem to tak úplně do článku, ale otextoval jsem fotografie, takový komiks vlastně...

cestování
Autor: Mirek Hahn
Hodnocení:
(5 b. / 16 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Jaroslava Handlová
Skvělý nápad takto se potulovat mezi vinicemi a "konzumovat" jižní Moravu. Otextované fotky jsou velmi zábavné!
Zdenka Jírová
Hezky zpracovaný článek a vtipný výlet.
Dana Tomanová
Zajímavý nápad :-)...na Pálavu se chystám asi tak 10 let, prý jsou pálavské vrchy moc pěkné.
Lidmila Nejedlá
Tak to se povedlo. To je reportáž jak víno i o víně. Je to paráda, když si chlap umí "udělat den!"
Anna Čípová
Putování za vínem podané velmi zajímavou formou. Super nápad, vtipné komentáře u pěkných fotek.
Věra Lišková
Hezké čtení, těšila jsem se pokaždé na další fotku, zvědavá, kam Vás ještě nohy donesly.
Marta Nosková
Pěkné fotky,pěkné povídání...horší je, že jsem dostala děsnou chuť na vínko. Jdu to omrknout, jestli někde není nějaká zapomenutá lahvinka.
Květa Řičánková