Moje vzpomínka ze základní školy
Foto: archiv autorky

Moje vzpomínka ze základní školy

26. 3. 2020

Jako každý rok, tak v osmé třídě jsme na konci roku pomáhali paní učitelce odnést květiny domů, neboť jich vždy dostala hodně. Dokonce i v květináči. Já jsem nesla z druhého patra květinu v květináči, byla dost těžká. Paní učitelka na mě něco volala, ona už byla dole a chtěla ještě něco přinést ze třídy. Já jsem se předklonila přes zábradlí i s květináčem a chtěla jsem paní učitelce odpovědět, ale najednou mně někdo nadzvedl nohy a já letěla i s květináčem dolů do přízemí. Pak už si nic moc nepamatuji, jen to, že jsem se probudila v nemocnici a byla celá potlučená.

Vůbec jsem nechápala, co se to vůbec stalo. Celé prázdniny jsem proležela a pomalu se hojila. No, dobře to dopadlo, bez následků. První den školního roku jsem se musela dostavit do ředitelny, kde na mě čekalo velké překvapení. Stál tam můj oblíbený spolužák a začal se mi omlouvat, že to byla jen legrace a nepočítal, že květináč budu stále držet, ale že ho pustím a tím nepoletím za ním. Moc se mi stále omlouval a pak prohlásil " Až vyrostu, tak si tě vezmu za ženu." No, řekněte, co jsem na to mohla říct. Odpustila jsem mu. Dostal 2 z mravů a pak mě celou devátou třídu opatroval, aby se mi nic nestalo.

Když máme sjezd spolužáků, tak na to vzpomínáme. Nevím, proč jsem si zrovna na tuto příhodu vzpomněla, ale v mém věku už se vzpomínky častěji vracejí. Musím dodat, že si mě nevzal a jsem tomu ráda.

Můj příběh
Hodnocení:
(5.1 b. / 14 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Marie Seitlová
Tak to byl velmi napínavý příběh, ale vše dobře dopadlo. Takové fotky mám také.
Hana Rypáčková