Poznáte, o jaké houbě je řeč? Odhalení
Ilustrační foto: Wikipedie

Poznáte, o jaké houbě je řeč? Odhalení

8. 6. 2020

Děkuji všem, co hádali.

Je to Čirůvka havelka - krásná a chutná houba. 

A na Zuzanin podnět jsem přidala i fotografii oné houby. 

 

Fotohádanky
Hodnocení:
(5 b. / 8 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Dana Puchalská
Masáci jsou vynikající. Ty sbírám ráda.
Alena Vávrová
Tatínek ji sbíral jako havelku. A další čirůvku jako zelánku. Mám sice povšechně o houbách nějaké zdání, ale lupenaté houby nesbírám, a to ani např. masáky, a může mi někdo o nich pět chválu, jak jsou výborné. Troufnu si jen na bedly, hlívu, kotrč a na žampiony. Je to dané tím, že stejně skeptický vztah k těmto "prašivkám" jako moje maminka měl i můj manžel.
Anna Potůčková
Také jsem uhodla
Soňa Prachfeldová
Tu sbírám a nakládám do octa s cibulí, je výborná. Čirůvek je více druhů
Zuzana Pivcová
Čirůvky znám jen podle názvu. Myslela jsem si spíš, že to bude nějaká holubinka. No, neznám, ale naštěstí takové nesbírám, takže nehrozí, že bych se přiotrávila. :-D
Jana Šenbergerová
O čirůvkách jsem věděla jen to, že existují. Teď jsem chytřejší a až půjdeme na houby, všechny jí podobné si pořádně prohlédnu, ale nechám je těm, kteří ji bezpečně poznají.
Jitka Hašková
O ní jsem slyšela, ale neznám ji tak dobře, abych ji mohla sbírat. Je pro mě překvapením, že Havelka a Šedivka je tatáž houba.
Libuše Křapová
Tak o této houbě jsem už hodně dobrého slyšela - ale sama ji nepoznám, tak nesbírám. Moje škoda :-)
Marie Seitlová
Tak to jsem uhádla, ale nesbíráme je.
Vladislava Dejmková
Já jsem teda hádala špatně, původně jsem myslela, že to je holubinka.

Zpět na homepage Zpět na článek