Dialogy
Ilustrace: pixabay.com

Dialogy

12. 1. 2021

Nyní zase trochu lehčí žánr. Nevím  ovšem, zda je to  v této době vážné, či nevážné téma. Jak to kdo pojme.  Omlouvám se za horší kvalitu, ale nemohl jsem najít originální fotografie, tak jsem musel udělat sken obrazovky. Tento text jsem psal pro náš klub tvůrčího psaní Lipen v létě 2020.

Můj příběh
Autor: Jan Zelenka
Hodnocení:
(5 b. / 21 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Marie Doušová
Vtipné, humorné , potěší a trochu odlehčí dnešní dobu.....Dík..
Jaroslav Kolín
Pěkné, legrace musí být! My na kamarádově blogu pořádáme občas tzv. bublinovou soutěž. Vystavíme nějakou svou fotku a návštěvníci píší do komentářů návrhy textů, které by mohly být obsaženy v bublinách vycházejících z úst zobrazených osob. Po týdnu se hlasuje a tři nejúspěšnější návrhy jsou realizovány. Dovolím si uvést jeden, který by se dal aplikovat na první obrázek. OS: "Rudý bratře, ty nemáš roušku?" V: "Mám, bederní."
Dana Puchalská
Jupí, článek s humorem. To se mi líbí. :-)
Naděžda Špásová
Jendo, dobrý nápad. :-)
Hana Nováková
Vtipné, úsměvné, zvláště pak v této době je dobré mít čistou mysl a úsměv na rtech a přečíst si lehčí žánr než jen strašení ze smrti. Děkuji pane Zelenka, povedlo se.
Jana Šenbergerová
Žánr lehký, kalibr těžký. Nebo naopak? :-)
Soňa Prachfeldová
Bavím se .
Dana Divišová
Humorné, beru to s nadhledem. Člověk se potřebuje občas zasmát. Pokračujte.
Věra Ježková
Jendo, pobavil jsi mě. Já bych nic nevymyslela.
Zuzana Pivcová
Ano, tady jsem se skutečně zasmála a moc děkuji.

Zpět na homepage Zpět na článek

Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.