Hnědá je také dobrá
Foto: autorka

Hnědá je také dobrá

27. 6. 2021

Tak jsem se tak procházela s pejskem a dívala se, které barvy ještě vyfotografované nebyly.  Zjistila jsem, že hnědá. Hnědá není moc populární, ale  je jí kolem nás hodně. Vždyť hnědé jsou kmeny stromů, bohužel i zvadlé rostliny, natřené ploty, lavičky i ouška mého pejska jsou hnědá.

A tak jsem se dala do fotografování hnědé a posílám i na ukázku vám.

PS Také jsem viděla velké, hnědé psí lejno, ale to vám ukazovat nebudu.

fotografování Moje barva Můj příběh
Hodnocení:
(5.1 b. / 17 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Hana Rypáčková
Hnědá je dobrá...
Marie Měchurová
Před pár lety jsem měla tzv. Hnědé období. Ve skříni byly všechny odstíny této teplé barvy. I vlasy jsem měla kaštanove. S přibývajícím věkem jsem šatník trošku ptobarvila. Hezké.
Dana Puchalská
Hani, hnědá je moc pěkná barva a článek mi udělal radost. A opět jsi nám předložila mix hezkých fotek. Takže Ti za něj děkuju.
VANDA Blaškovič
Hanko, kakao, čokoláda, kaštánky...
Hana Řezáčová
Každá barva má to "své" - obloha je modrá, tráva zelená, ferrari musí být červené :-) No, a hnědá je barva země ...
Anna Čípová
To je náhoda. Pro dnešní vycházky jsem si zvolila též hnědou, Dopoledne jsem fotila v přírodě a ještě budu fotit v ulicích města. Hledím, kolik íčkařů motivovala Elen.
Anna Potůčková
Souhlasím, hnědá je dobrá hlavně pokud jde o čokoládu apod. Jinak v odstínech hnědé mám i některé kousky svého ošacení a také koberec
Martina Růžičková
Bez hnědé by to nešlo! :-) Pro mě je to jedna z uklidňujících barev přírody a doma ve mě vzbuzuje pocit útulnosti a tepla.
Jitka Hašková
Všechny barvy jsou dobré, hnědá samozřejmě také.