DOTAZNÍK: Mezigenerační rozdíly 
v mediální gramotnosti
Ilustrační foto: Pixabay

DOTAZNÍK: Mezigenerační rozdíly
v mediální gramotnosti

10. 4. 2024

Jmenuji se Kateřina Palmová a jsem studentkou oboru mediální komunikace a žurnalistiky. Momentálně pracuji na své absolventské práci, která se zaměřuje na mezigenerační rozdíly v mediální gramotnosti.

Jsem v procesu sběru dat a momentálně hledám respondenty především ve věku 60 až 73 let, kteří by byli ochotni vyplnit krátký dotazník, který mi pomůže s výzkumem mé práce. Jsem si vědoma toho, že se sem podobný příspěvek asi nehodí, ale Vaše spolupráce by pro mě byla velmi cenná a pomohla by mi v dosažení mého cíle. 

Dotazník je zcela anonymní a jeho vyplnění zabere přibližně 10 minut.

Zde přikládám odkaz na dotazník: https://forms.gle/eF7sHQtQUZdHYG4a7

Všem děkuji za Váš čas a ochotu! :)

 

média průzkum
Hodnocení:
(4.3 b. / 8 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
ivana kosťunová
Trefné...
Ilona Erika Kolář
Nevyplněno, protoze u některých otázek jsem nabyla dojmu: cokoliv řeknete, může být použito proti vám.
Eva Mužíková
Vyplněno, občas jen odhad.
Elena Valeriánová
Dotazník jsem vyplnila, u některých otázek mi chyběla další možnost, odesláno.
Kateřina Palmová
Vážený pane Maginote, děkuji Vám za podrobný komentář a cenné rady. Zcela chápu všechny připomínky, za které Vám děkuji, věřím, že si z nich mohu vzít příklad do budoucna. Přesto bych Vás ráda ujistila, že jsem tvorbu dotazníku konzultovala s vedoucí práce a tuto konečnou formu jsem dostala schválenou. Děkuji a přeji příjemný den.
Karel Maginot