Moje vernisáž: Jeden den
v životě České republiky

Moje vernisáž: Jeden den
v životě České republiky

12. 10. 2014

Fotografování je mým koníčkem a proto mě zaujal projekt obrazové kroniky jednoho všedního dne v životě České republiky, který připravila agentura Frey ve spolupráci se společností Olympus.

Agentura Frey oslovila profesionální a amatérské fotografy z České republiky s cílem zachytit život naší země a jejích občanů během jediného dne - od poledne 28. října 2007 do poledne 29. října 2007.

Ze zaslaných snímků bylo odbornou porotou vybráno kolem tří set fotografií mezi kterými byla i moje fotografie Židovského hřbitova na Žižkově v průhledu židovskou hvězdou. V průběhu dne 28.října jsem vyfotografovala nejen hřbitov, ale i žižkovskou televizní věž. Nakonec jsem do projektu vybrala již zmíněnou fotografii. Měla jsem obrovskou radost, když jsem se svojí fotografii uspěla spolu s profesionálními fotografy.

Vernisáž výstavy fotografií s názvem „Jeden den České republiky“.se konala v úterý 4. března 2008 v pražské galerii Mánes. Z projektu pak vznikla nejen výstava, ale i knížka a dokumentární film.

V mojí galerii jsou fotografie, které jsem v rámci tohoto projektu vyfotografovala.

 

Vernisáž fotografií je nová soutěž magazínu i60 o zahradní gril společnosti Mountfield. Sestavte ze svých snímků výstavu fotografií na vámi zvolené téma a pozvěte své přátele na vernisáž. Pravidla soutěže najdete zde.


vernisáž
Hodnocení:
(0 b. / 0 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Marie Bartošová