Fotopříběh: Arboretum Nové Dvory
FOTO: autor

Fotopříběh: Arboretum Nové Dvory

3. 2. 2016

Dříve jsem nevěděl, co vlastně znamená arboretum. Dnes vím či si myslím, že vím, že arboretum je uzavřený soubor vzácných dřevin. Většinou to bývají bývalé zámecké parky. Někdy je to ale jen obyčejný chráněný kousek lesa, vždy ale je to místo,které duši pohladí.

Arboret je u nás docela dost, jen málokdo do nich umí zabloudit. I když odborníci je zaručeně vyhledávají. Já nejsem vůbec žádný odborník, jen se rád podívám na kouzlo přírody, i když je člověkem upravené.

Některá arboreta jsou hodně známá, jiná znají jen místní a ti odborníci. Když do těchto arboret člověk zabloudí v době podzimní, kdy stromy začínají barvami hrát, je rázem v pohádce. Já několik arboret navštívil. Byl jsem nadšen, a tak nabízím pár pohledů i jiným očím.

Tyhle obrázky jsou z arboreta Nové Dvory u Opavy

fotografování příroda
Autor: petr stejskal
Hodnocení:
(5 b. / 7 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Elena Valeriánová
krásných :-(
Elena Valeriánová
Kdysi jsme v tomto arboretu byli, to zrovna odkvetly rododendrony. A tak jsme si dali slib, že se tam vrátíme až pokvetou. Bohužel, zatím zůstalo jen u slibu. Ráda jsem se tam prostřednictvím Vašich ktàsných fotografií podívala. Díky za připomenutí našeho slibu.
Zdenka Jírová
Opět jste mi svými krásnými snímky přiblížil kousek naší vlasti, který jsem neznala. Moc hezké, děkuji.
Hana Práglová
V tomto arboretu jsem několikrát byla.Vždy ve spojení se zájezdem do Hradce nad Moravicí.Opravdu je tady spousta krásV.vzpomínám si,že jsem zde kdysi našim seniorům ukazovala jedlý kaštan,který mnozí do té doby neviděli.Díky za krásná fota!!
Alena Vávrová