Fotoreportáž: Obyčejný 17. listopad
FOTO: Naděžda Špásová

Fotoreportáž: Obyčejný 17. listopad

22. 11. 2016

Je čtvrtek 17. listopadu a země slaví. Pro naši rodinu je to den jako každý jiný, jen jsme všichni doma. Venku se pomalu projasňuje, konečně vidíme něco jiného, než déšť a mraky. Poznali to i naši dva psí miláčci. Po odpolední kávě to s nimi začalo jaksepatří šít. Tak jsme se s dcerou oblékly, naložily hafany do auta a vyjely na náš oblíbený Střížák.

Foťák jel samozřejmě se mnou. A dobře jsem udělala. Každá světová strana poskytovala jiný pohled na krajinu. Hlavně se mi líbily barvy. Slunce už pomalu zapadalo, ale obloha a krajina spolu tvořily krásné obrázky, takže jsem mačkala spoušť a doufala, že z toho něco bude.

Výsledek musí posoudit jiní, něco se povedlo více a něco možná méně, ale radost z focení byla opravdová. Jsem pouhý amatér, vystavovat se nechystám, tak snad to někoho zaujme. Přeji všem dny plné pohody a trochu víc toho sluníčka.

cestování fotografování
Hodnocení:
(5 b. / 12 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Marie Magdalena Klosová
Na obloze se "také dějí věci".To dokazují Vaše fotografie.A pohled na nebeské divadlo mě okouzluje a uchvacuje.Díky.mm
Lenka Hudečková
Na´do, krásné fotečky, dobře jsi to vystihla :-)
Naděžda Špásová
Ještě jednou moc děkuju za vaše příspěvky.
Alena Tollarová
Uplynulo jen pár dní, listopad stále trvá, ale je zase jiný. Dneska jsem si prošlápla kousek Středohoří, ale tedy obloha jakoby nebyla ...
Alena Vávrová
Koukat na Středohoří s dramatickou oblohou a fotit to, to bych byla také ve svém živlu. Naďo, díky.
Marie Seitlová
Naďo, pěkný výlet s pejsky. Líbí se mi fotky, hlavně ta obloha u všech fotek.