Fotogalerie - Podívej, kvete růže...
Foto: autorka

Fotogalerie - Podívej, kvete růže...

29. 9. 2020

Nastal podzim, den se krátí, teploty klesají, a to nás nutí trávit více času doma v teple v pohodlném křesle s knížkou, nebo vysedáváním před obrazovkou TV, PC nebo notebooku.

Když jsem tak brouzdala ve své fotogalerii na PC, objevila jsem zapomenuté fotografie růžiček, růží a celých růžových keřů. Dovolte mi, abych se s Vámi podělila o pohledy na kytky, kterým se oprávněně říká královny květin:

Můj příběh
Hodnocení:
(5.1 b. / 20 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Jitka Hašková
Díky za krásné růže.
Jan Zelenka
Mám pořád na lodžii dvě růžičky v květináči. Budu se o ně starat, i kdyby už odmítaly kvést. Když žena umírala, krásně kvetly a já jsem jí je chodil ukazovat. Teď kvete ta žlutá a kupodivu i v tento čas, má nové poupě.
Jitka Mošovská
Mám ráda také růže červené a čajová voní nejvíce.
Marie Novotná
Právem je nazývána královnou. Foto je toho důkazem. Díky za ně.
Jindra Hubačová
Jsem také milovnice růží, ale v pěstování nejsem nikterak úspěšná. Maruško, děkuji za tu krásu, ne nadarmo se říká, že růže je královnou květin.
Eliška Murasová
Maruško, Ty jsi růžičková kouzelnice, moc pěkné!
Jaroslava Handlová
Všechny jsou úžasné. Díky za překrásnou připomínku pomíjivé krásy.
Daniela Řeřichová
Krásná fotogalerie, růže také miluji a pěstuji.
Naděžda Špásová
Marie, ty jsou nádherné. Na zahradě je nemáme, neumím je pěstovat, ale vždycky se na ně ráda podívám. :-)
Alena Vávrová