Fotoreportáž: Leden v detailech
Foto: autorka

Fotoreportáž: Leden v detailech

4. 2. 2021

Prvních třicet jedna dnů nového roku je minulostí a my jsme o měsíc moudřejší. Jaký leden byl? V beskydských končinách hodně proměnlivý. Střídaly se dny se sněhovou pokrývkou i bez ní, teploty vzduchu se pohybovaly v rozmezí minus dvacet až plus dvanáct stupňů a modrá obloha byla vzácností.

V lednu jsem se procházela po suchých, blátivých i zledovatělých cestách, brodila se hlubokým sněhem, vychutnala jsem si zvuk křupajícího sněhu i čvachtání břečky. Z mých toulek jsem tentokrát vybrala makro fotografie, snad vás zaujmou.

Přeji pěkné dny a radujme se, že se pomalu blížíme k jaru.  

fotografování příroda zima
Hodnocení:
(5 b. / 15 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Květuše Pinkasová
Milá Aninko, hezky jsi zachytila lednové výkyvy, tak obyčejně krásnou krásu! Vzpomínám si jak jsem k Tobě vzhlížela při práci s fotoaparátem, když jste mi s Vladimírem nečekaně ukazovali v léčebně Paseka, jak je kolem vše krásné, co všechno vidíte a že se musí žít dál... Zdravím tímto Elenku a Zdeničku a 15 nejen Bohumínských turistů... Vzpomínám a obdivuji při prohlížení krásných zaznamenaných až neskutečných momentů a všechny Vás vidím...
Martina Růžičková
Krásné zimní záběry. Potěšení si je prohlédnout :-).
Helenka Vambleki
Jsi sqělá lovkyně detailů!!!
Anna Čípová
Děkuji za slova chvály a jsem ráda, že se fotografie líbí. Fotografování je můj velký koníček, díky kterému jsem se naučila vnímat přírodu na každém kroku. A vidím to, co jsem dříve vůbec nevnímala.
Helena Přibilová
Šťasten je člověk, který dovede vnímat i takovou "prostou" krásu...
Eliška Murasová