Starý koš jako nový

Starý koš jako nový

11. 8. 2013

Při návštěvě kamarádky jsem na jejím dvorku uviděla starý proutěný koš, který byl nachystaný s ostatními nepotřebnými věcmi do kontejneru. Je starý, spodek je plesnivý, chybí dekl. To nevadí, já s tím něco provedu, řekla jsem. Ona byla ráda, že se starého koše zbavila a já si ho odvezla domů.

Pěkně jsem ho kořínkáčem vydrhla, koupila bílou barvu, natřela i vevnitř, na ozdobu jsem použila ubrouskovou techniku. Místo víka jsem dala obroušené sklo. Je z něj docela pěkný stoleček. Vnitřek bude sloužit jako úložný prostor. Výsledek jsem nafotila, a tak se můžete kouknout.

Jak na to?

Potřebovala jsem bílou barvu Eternal mat, akrylový, ředitelný vodou. Rychle schne. Na ubrouskovou techniku ubrousky, houbu, lepidlo herkules, nůžky, vodu. Na natřenou plochu po zaschnutí barvy jsem přiložila ubrousek  "slunečnice" houbu jsem namočila do lepidla rozředěného vodou a opatrně vlhčila vymačkáváním, nesmí se tahem ubrousek by se trhal. Po bocích jsem vystřihla z dalšího ubrousku růžičku a postupovala jsem stejně.

Hodnocení:
(0 b. / 0 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Věra Katolická
Děkuji za bezva nápad.Mám doma též starý koš,ale obdélníkový-kvůli rozbitému víku jsem se chystala ho vyhodit,ale teď už vím,co s ním.
Olga Gálová
Otevřela jsem pouze náhodou. Jsem nadšena. Krása. V diskusi mě zaujala poznámka o bacebooku. Tam se musím podívat... Díky.
Jana Barcalová
GRATULUJI, MOC PĚKNÉ. MÁM MOC RÁDA STARÉ VĚCI A TĚŠÍ MĚ JEJICH NÁVRAT DO ŽIVOTA. ATˇSE VÁM DAŘÍ I NADÁLE ŠÍŘIT KOLEM SEBE KRÁSU.
Jitka Chodorová