Na zbavení bolestí stačí cvičit tři minuty denně
Cvičit si doma je jednoduché. Foto: Fit Pain Free

Na zbavení bolestí stačí cvičit tři minuty denně

28. 11. 2019

Dej tomu 3 minuty denně. Tak se jmenuje nová kampaň, kterou právě spouštějí zástupkyně cvičební metody Fit Pain Free. Pro zájemce připravily videa, v nichž najdou vždy tři jednoduché cviky, které zabere cvičit tři minuty.

S těmito cviky si lze za tři týdny zlepšit kondici a předcházet bolestem, zejména zad.

“Pro novou kampaň Dej tomu 3 minuty denně jsme vytvořili videa, v nichž zájemci najdou vždy tři jednoduché cviky, které mohou dělat kdekoliv a kdykoliv během dne. Zlepší si tak své pohybové návyky, držení těla a pomohou jim odstranit případnou stávající bolest pohybového aparátu,” upřesňuje Hana Toufarová, která přivezla do Česka z USA novou cvičební metodu Fit Pain Free. Je to metoda, která pracuje vždy jen s jedním svalem, pomůže tak od bolestí a navíc tělo zpevní.

Zapojit se do kampaně je velice jednoduché – na www.rucevtyl.cz stačí zadat email a na ten vám pak zdarma přijde video obsahující tři cviky a za další tři týdny dorazí ještě i druhé. Po dalších třech týdnech se pak můžete rozhodnout, zda budete chtít navázat cviky vyšší obtížnosti.
“Tuto periodicitu jsme vybrali záměrně – pokud člověk zvládne cvičit tři cviky po dobu tří týdnů, vytvoří si pozitivní návyk a může snadno pokračovat a přejít na těžší cviky nebo do svého života přirozeně zařadit další sportovní aktivity.”

Cviky zvládne každý, pomohou i titulky
Cviky začínají od toho nejjednoduššího, aby je zvládl každý. Projekt je zaměřen na širokou veřejnost, od dětí po seniory. Díky titulkům také víte, které svaly posilujete, které protahujete a především proč. “Cviky na sebe navazují tak, abychom si zafixovali správné pohybové návyky i ve zcela běžném životě,” dodává Hana Toufarová.

Heslem metody Fit Pain Free je „Ramena dolů, lopatky k sobě a stahovat je směrem k pasu.“ Na této základní správné pozici je postaveno celé cvičení Fit Pain Free a provází všechny cviky, kterých už je dnes více než 400, a další neustále přibývají. A spousta z nich se dá v naprosté pohodě cvičit i v kanceláři nebo třeba v kavárně.

“Ruce v týl si můžeme dát kdekoliv a díky této jednoduché věci se zcela bezděčně narovnáme, protáhneme prsní svaly, posilujeme svaly mezilopatkové a tím začneme řešit jeden z největších zdravotních problémů současné doby – všichni sedíme téměř celý den za stolem, u počítače, za volantem, v metru, busech, nad mobily a dalšími elektronickými vymoženostmi. Naše výzva je začátkem řešení pro všechny a v podstatě nic jednoduššího než tři cviky na tři minuty denně ani být nemůže,” uzavírá Hana Toufarová.

Hodnocení:
(4.8 b. / 12 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Marie Seitlová
Přihlásila jsem se a jdu na to.
Olga Štolbová
Jdu do toho, snad se přemluvím a vydržím... ♥
ivana kosťunová
Jdu do toho- tři minuty vyšetřím.
Hana Polednová
Přihláška proběhla. Až trochu vyléčím zmrzlé rameno, určitě budu moci intenzivněji cvičit. Líbí se mi to.
Libuše Křapová
Tak jsem se přihlásila také. A při tom já tak strašlivě nerada cvičíííím!
Hana Rypáčková
Já taky. Teď , když ráno vybíhám z postele ven se psem, mé ranní cvičení zanedbávám. Takže po návratu před snídaní to dám..
Věra Ježková
Tři minuty denně zní dobře. Také jsem se přihlásila.
Jitka Vitvarová
Já cvičím každý den 5 Tibeťanů už desítky let. Pěkně protáhnu celou páteř a posílím břišní svaly.
Irena Mertová
Přihlásila jsem se.
Danuše Stočesová
Cvičím celý život. Nyní po šedesátce již ne tolik jako dříve, ale každé ráno, tak sedm minut. Některé cviky používám z hathajógy. Hodně také chodím, protože jsem průvodkyně. Cvičení je pro mne rituál.

Zpět na homepage Zpět na článek